Τετάρτη 2 Αυγούστου 2017

ΤΙΤΛΟΙ ΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΜΑΣ Κο ΓΕΩΡΓΙΟ ΣΑΪΤΑ

 Υστερα από πολυετή θητεία ως Διευθυντής του δημ σχολείου Νεοχωρίου ο Κος Γεώργιος Σαϊτάς αναχωρεί για τη  νέα του θέση και παραδίδει τα σκήπτρα στην διαδοχό  του Κα Σταυροπούλου Ευτιχία ...
Ο Αγαπητός σε όλους δάσκαλος σε ανακοίνωσή του σε μέσον διαδυκτιου αναφέρει ....



Ένας κύκλος της επαγγελματικής μου ζωής έκλεισε σήμερα με την ολοκλήρωση της δεύτερης θητείας μου ως Δ/ντής στο Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρίου. 
Θέλω να ευχαριστήσω όλη την εκπαιδευτική κοινότητα (συναδέλφους, γονείς, μαθητές) και τον κοινωνικό περίγυρο του σχολείου (συλλόγους και πολίτες) για τη συνεργασία και τη συμπαράσταση όλα αυτά τα χρόνια. 
Ιδιαίτερα θα ήθελα να ευχαριστήσω όσους με εμπιστεύτηκαν και με τίμησαν με τη φιλία τους. Κάναμε πολλά και είμαι σίγουρος ότι η διάδοχός μου θα προσπαθήσει να επιτύχει και κάποια από αυτά που δεν καταφέραμε. 
Θα μου λείψουν τα χαμογελαστά και ευγενικά πρόσωπα των μαθητών μου και η καθημερινή ρουτίνα των έξι χρόνων. Φεύγω με τις καλύτερες αναμνήσεις και πολύ περήφανος για τους συναδέλφους μου και τον τρόπο που αντιμετωπίσαμε τις εκπαιδευτικές προκλήσεις της τελευταίας χρονιάς.
Γεώργιος Σαιτάς 

**εμείς να ευχαριστήσουμε τον  Κο Σαιτά για τα όσα πρόσφερε στα παιδιά και στο σχολείο μας αλλά και στην καλή συνεργασία μέσω του blog που έιχε με τον προκάτοχό μας  και τωρινό επόπτη  μας ..

Η ομάδα διαχείρησης του blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Διευθύντρια του δημ σχολείου Κα Ε. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ ευχαριστεί τον ευγενή χορηγό του σχολείου Δ.ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ

  Η Διευθυντήρια του δημ σχολείουΝεοχωρίου  Κυρία Ευγενία Αλεξανδροπούλου   με γραπτή επιστολή που ακολουθεί, ευχαριστεί θερμά  τον συγχωρια...