Τετάρτη 1 Μαΐου 2019

Τσάκος Βασίλειος του Αδάμ :Νυν Πρόεδρος ΤΚ Νεοχωρίου Υποψήφιος κοινοτικός σύμβουλος με τον Συνδυασμό {{ΑΝΕΞΆΡΤΗΤΗ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΉ ΚΙΝΗΣΗ ΝΕΟΧΩΡΊΟΥ ΜΥΡΤΟΥΝΤΊΩΝ}}


Τσάκος Βασίλειος του Αδάμ :
Γεννήθηκα στην Πάτρα Αχαΐας 7 Οκτωβρίου 1980 και όλα τα χρόνια της ζωής μου ζω στο Νεοχώρι . 
Φοίτησα στο
δημοτικό σχολείο και γυμνάσιο του Νεοχώριου είμαι τελειόφοιτος Τ.Ε.Ε τμήμα υδραυλικών εγκαταστάσεων και Β κύκλο Θερμοϋδραυλικων εγκαταστάσεων με τα πτυχία μου και τα χρόνια προϋπηρεσίας μου σήμερα έχω την άδεια αρχιτεχνίτη Θερμοϋδραυλικού .
Είμαι παντρεμένος με την Κωνσταντίνα Πετρίδη και έχω 2 παιδιά τον Σωτήρη και την Σοφία . 
Είμαι πρόεδρος πολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου από το 2013 έως και σήμερα,η δράση μου στο χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης ξεκινά τον Μάιο του 2014 η εργατικότητα μου και η διακριτικότητα μου προς το χωριό είχαν ως αποτέλεσμα να εκλεγώ πρόεδρος τοπικού συμβουλίου Νεοχωρίου,είμαι αντιπρόεδρος εμπορικού συλλόγου κάστρου Κυλλήνης από το 2016,είμαι από το 2014 στην διοίκηση της ποδοσφαιρικής ομάδας του ΑΧΙΛΛΕΑ γενικώς ασχολούμαι με τους τοπικούς φορείς του χωριού μου γιατί αγαπώ και το κάνω με ζήλο μέσα από την καρδιά μου.
Προσπαθώ να αφουγκράζομαι τα συνεχή και ακατάπαυστα προβλήματα που ταλανίζουν το χωριό μας
Δυσκολίες πολλές και απροσπέλαστες τις οποίες όμως δεν της αφήνω αλλά προσπαθώ να τις ξεπεράσω και να επιλύνω τα όποια και όσα προβλήματα παρουσιάζονται .
Το τι προσπάθεια κάνω πιστεύω είναι ορατή από πολλούς. Με την εμπειρία που αποκτώ τα τελευταία χρόνια ξέρω να εργάζομαι για το κοινό συμφέρον και την ευημερία του χωριού μας .
Η στήριξη σας είναι το όπλο μου να συνεχίσω ακούραστα για το χωριό μας
Η απόφαση δική σας.., όπως βλέπετε η ΑΝΕΞΆΡΤΗΤΗ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΉ ΚΙΝΗΣΗ ΝΕΟΧΩΡΊΟΥ ΜΥΡΤΟΥΝΤΊΩΝ έχει ανθρώπους οι οποίοι είναι ενεργή με όραμα που ασχολούνται με τα κοινά γιατί έτσι μπορεί ένας τόπος να αλλάξει ζητάμε την εμπιστοσύνη και την ψήφο σας στης 26 Μαΐου.

Η ψήφος σας είναι ένδειξη εμπιστοσύνης στο πρόσωπο μου 
σας ευχαριστώ 
                    Τσάκος Βασίλειος του Αδάμ 
                    πρόεδρος της ΤΚ Νεοχωρίου 
Υποψήφιος κοινοτικός σύμβουλος Νεοχωρίου Μυρτουντίων 


ΑΝΕΞΆΡΤΗΤΗ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΉ ΚΙΝΗΣΗ ΝΕΟΧΩΡΊΟΥ ΜΥΡΤΟΥΝΤΊΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...