Τρίτη 28 Μαΐου 2019

ΣΤΡΙΓΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ :Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω !!!!

{{Κάλλιω πρώτος στο χωριό ,πάρα δεύτερος στην πόλη }}

Πρώτος δεν βγήκα ούτε είχα τέτοιες βλέψεις ..108 ψήφους  όμως το λες και "ΘΡΙΑΜΒΟ"!!!!
Αγαπητοί συχωριανοί φίλες και φίλοι .

Αναμφισβήτητα νοιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω μέσα
από την καρδιά μου  όλους εσάς που με εμπιστευτήκατε με την ψηφοφορία στο όνομά μου στις περασμένες εκλογές της 26ης Μαΐου 2019.
Κατά πρώτον να ευχαριστήσω τον Κύριο και Θεό μας που με αξίωσε να βρεθώ στην θέση του εκλεγμένου για την Τοπική αυτοδιοίκηση του χωριού μας  .
Ευχαριστώ θερμά τον νυν και απερχόμενο πρόεδρο της κοινότητάς μας και επανεκλεγέντα πανηγυρικώς, τον Κο Βασίλειο Τσάκο για την τιμή που μου έκανε να συμπεριληφθώ στο ψηφοδέλτιο του ,ως μια μεγάλη δύναμη και μου ζήτησε την βοήθειά μου έτσι ώστε να επανεκλεγεί.
Τελικώς τα καταφέραμε και μαζί και με τους άλλους συνυποψηφίους δώσαμε μάχη και κερδίσαμε με ποσοστό πάνω από 60%
Ευχαριστώ όλους εσάς τους ανθρώπους φίλους συχωριανούς που με στηρίξατε με κάθε τρόπο και με ανακηρύξατε 3ο σε σταυρούς στην εκλογική αναμέτρηση.
Ευχαριστώ και αυτούς τους οποίους για κάποιον λόγο δεν μπόρεσαν ή δεν ήθελαν ή .ή ή...  να με ψηφίσουν ..σεβαστή η απόφασή τους στο δημοκρατικό μας δικαίωμα οτι κι αν έκαναν το έκαναν συνειδητά  περνώντας  μήνυμα ..
Να συγχαρώ όλους τους υποψηφίους του ευγενούς αντιπάλου συνδυασμού για την μάχη που έδωσαν .και για την στάση που κράτησαν σε γενικό επίπεδο κατά τις ημέρες της προεκλογικής περιόδου αλλά και την ημέρα των εκλογών .
Σας ευχαριστώ όλους για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε .
Σας κάνω γνωστό ότι από εδώ και εμπρός θα προσπαθήσω να δουλέψω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο .Δεν ήρθα σαν σωτήρας ,ήρθα σαν μαχόμενος που συνεχίζει την μάχη .Βοηθήστε μας να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε ..
με εκτίμηση
Στριγάς Ιωάννης 
νεοεκλεγής στον συνδυασμό 

Ανεξάρτητη Προοδευτική Κίνηση Νεοχωρίου Μυρτουντίων 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...