Καρρά Άννα του Παναγ. : ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ {{ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΩΝ}}











Καρρά Αννα του Παναγιώτη  : γεννήθηκα 5-12-1982 Είμαι πτυχιούχος ΑΤΕΙ τοπικής  Αυτοδιοίκησης

Έχω δική μου επιχείρηση στο
Νεοχωρι Κυλλήνης απο το 2013  κατάστημα ετοίμων γυναικείων ανδρικών , παιδικών ενδυμάτων και αξεσουάρ .

Έχω εργαστεί με σύμβαση στον Δήμο Ανδραβίδας Κυλλήνης και συμμετέχω εθελοντικά και επί 2ετίας στον πολιτιστικό σύλλογο Νεοχωρίου{{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}

Ασχολούμαι με ερασιτεχνική θεατρική ομάδα στο Νεοχώρι με τα παιδιά κυρίως και έχουμε ανεβάσει στα πλαίσια των εορταστικών εκδηλώσεων το έργο του Αριστοφάνη {{ΕΙΡΗΝΗ}}
Και εγώ δηλώνω παρών με δύναμη και θέληση για την καλυτέρευση του χωριού μας, γι αυτό και συμμετάσχω στην εκλογική αναμέτρηση των προσεχών εκλογών .
ευχαριστώ εκ των προτέρων 

                                                  Καρρά Άννα του Παναγ.

                             ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟς ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ 
                  ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΩΝ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ