Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ: ΤΗΛΕΦΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΣΥΓΓΕΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΘΑΝΑΤΟ


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiZ3n2kSOKJzKH1uwJPDGU59o_5juNBkluCZYpJY5ds5u6D7Ro6LYLVCwXlEcL7AcqsaollgPIGxGZ23M4BFNL-dJxgZezk9Usls4NYriYqw6jgX4KpKCB11joCl50E9OL-FMIfUu2ynK4/s400/598px-Aiga_telephone_inv.gif
Χθες το βράδυ στις 23:00 κάποιος τηλεφώνησε στο πατρικό μου σπίτι από απόκρυψη και είπε στους γονείς μου ότι έπαθα έμφραγμα και με μεταφέρουν από τον Ευαγγελισμό στο Ρίο...
και ότι το μοσχευμα κοστίζει 8.000 ευρώ.
Το τηλέφωνο του πατρικού μου ήταν παγιδευμένο έτσι ώστε παίρνοντας εμένα οι δικοί μου για να εξακριβώσουν τι είχε γίνει να βγαίνουν πάλι εκείνοι που τους ζητούσαν λεφτά. Κακή συγκυρία να βρίσκομαι στο μπάνιο και να μην σηκώσω το κινητό μου.
 
Και όλα αυτά μέσα σε 20 λεπτά. 
 
 
Ο πανικός και η στεναχώρια που πέρασαν οι δικοί μου - και ειδικά ο πατέρας μου, καρδιοπαθής, 79 ετών με προοπτική 2ης εγχείρισης ανοιχτής καρδιάς - δεν περιγράφεται.

Η σπείρα δρα στην Καλλιθέα και στο τμήμα μας πληροφόρησαν ότι μέσα στην εβδομάδα υπήρξαν άλλα 5 κρούσματα, εκ των οποίων το ένα πλήρωσε 15.000. Από την κοινή φάρσα περάσαμε στην εγκληματική ενέργεια, γιατί χθες θα μπορούσαν να είχαν σκοτώσει έναν άνθρωπο.


  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

24oro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...