ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ BLOG ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ ιστότοπός μας έχει ενημερωτικό χαρακτήρα.Σε αυτόν δημοσιεύουμε ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο ειδήσεις χαρούμενες και λυπηρές που αφορούν το χωριό μας, ρεπορτάζ και δελτία τύπου που δεχόμαστε, χωρίς όμως να φέρουμε την ευθύνη για αυτά καθώς δεν προέρχονται από δική μας έρευνα που δεν είναι δημοσιογραφική αλλά από τον κόπο και την δημοσιογραφία σωστών και εμπείρων δημοσιογράφων κυρίως της Ηλείας .Σε όλα τα παραπάνω υπάρχει πάντα ενεργός σύνδεσμος (αν πρόκειται για αναδημοσίευση) που παραπέμπει στην πρωτότυπη δημοσίευση.Εάν κάποιος θεωρεί ότι θίγεται ή προσβάλεται ή {{ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΤΑΙ }}από το περιεχόμενο κάποιων άρθρων μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail neohorikillinis@gmail.com για να μας εκθέσει τις αντιρρήσεις του.Την κύρια και αποκλειστική ευθύνη για τις αναδημοσιεύσεις την έχουν οι πηγές αυτών και σε αυτούς μπορείτε να απευθυνθείτε. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Τα σχόλια που δημοσιεύονται από κάτω εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η ιστοσελίδα "neohorikillinis.blogspot.com" δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.

Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

Ο μεσημεριανός ύπνος ενισχύει την ικανότητα μάθησης



Ένας υπνάκος κατά τη διάρκεια της ημέρας βελτιώνει την ικανότητα του εγκεφάλου να απορροφά νέες πληροφορίες, σύμφωνα με Αμερικανούς επιστήμονες.


Έρευνα του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια έδειξε πως όσοι κοιμούνται το μεσημέρι έχουν καλύτερη μνήμη και ο εγκέφαλός τους είναι σε θέση να αποτυπώσει πιο αποτελεσματικά τη νέα γνώση. Φαίνεται πως η μεσημεριανή ανάπαυση «καθαρίζει» τον εγκέφαλο από την βραχυχρόνια μνήμη και τον προετοιμάζει να υποδεχτεί νέες πληροφορίες.

Στο πείραμα παραδόθηκε το πρωί μάθημα σε 39 εθελοντές. Στη συνέχεια, αφού οι μισοί κοιμήθηκαν για 90 λεπτά κατά τη διάρκεια της μέρας, εξετάστηκαν στο μάθημα που τους είχε παραδοθεί. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όσοι είχαν κοιμηθεί το μεσημέρι, είχαν καλύτερα αποτελέσματα από τους άυπνους.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, τα οφέλη του μεσημεριανού ύπνου ισοδυναμούν με τον ύπνο μίας ολόκληρης νύκτας, προειδοποιούν ωστόσο, ότι, ο μεσημεριανός δεν θα πρέπει να γίνεται αργά το απόγευμα, γιατί στην περίπτωση αυτή θα υπάρχει δυσκολία στην έλευση του βραδινού ύπνου.

Η ιδανική διάρκεια του μεσημεριανού ύπνου είναι 90 -100 λεπτά, όμως και 15 λεπτά σίγουρα μπορούν να μας αποφορτίσουν.

Ο μεσημεριανός ύπνος ενισχύει την ικανότητα μάθησης

Δημοσίευση 05/07/2011 13:12 Ανανέωση 05/07/2011 13:14

Ένας υπνάκος κατά τη διάρκεια της ημέρας βελτιώνει την ικανότητα του εγκεφάλου να απορροφά νέες πληροφορίες, σύμφωνα με Αμερικανούς επιστήμονες.

Έρευνα του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια έδειξε πως όσοι κοιμούνται το μεσημέρι έχουν καλύτερη μνήμη και ο εγκέφαλός τους είναι σε θέση να αποτυπώσει πιο αποτελεσματικά τη νέα γνώση. Φαίνεται πως η μεσημεριανή ανάπαυση «καθαρίζει» τον εγκέφαλο από την βραχυχρόνια μνήμη και τον προετοιμάζει να υποδεχτεί νέες πληροφορίες.

Στο πείραμα παραδόθηκε το πρωί μάθημα σε 39 εθελοντές. Στη συνέχεια, αφού οι μισοί κοιμήθηκαν για 90 λεπτά κατά τη διάρκεια της μέρας, εξετάστηκαν στο μάθημα που τους είχε παραδοθεί. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όσοι είχαν κοιμηθεί το μεσημέρι, είχαν καλύτερα αποτελέσματα από τους άυπνους.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, τα οφέλη του μεσημεριανού ύπνου ισοδυναμούν με τον ύπνο μίας ολόκληρης νύκτας, προειδοποιούν ωστόσο, ότι, ο μεσημεριανός δεν θα πρέπει να γίνεται αργά το απόγευμα, γιατί στην περίπτωση αυτή θα υπάρχει δυσκολία στην έλευση του βραδινού ύπνου.

Η ιδανική διάρκεια του μεσημεριανού ύπνου είναι 90 -100 λεπτά, όμως και 15 λεπτά σίγουρα μπορούν να μας αποφορτίσουν
newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: