Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΗΤΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΣ Πολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου



"Προς
τα μέλη του Δ.Σ. του πολιτιστικού συλλόγου "ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ"

Κε Πρόεδρε και αγαπητά μέλη του Πολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου

Ύστερα από την εκλογή μου στον σύλλογο "ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ"-ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ,  σας παρακαλώ να κάνετε
αποδεκτή την παραίτησή μου από το Δ.Σ. του Συλλόγου.
φροντίζοντας για την άμεση αντικατάστασή μου από τον επόμενο εκλεγέντα για το Δ.Σ.
  Αποχωρώνταςγια λόγους οικογενειακούς-προσωπικούς,Θεωρώ μέγιστη τιμή για μένα τη μέχρι σήμερα συνεργασία μου
με όλα τα μέλη των Δ.Σ που συμμετείχα ως εκλεγμένο μέλος και σας διαβεβαιώνω ότι, όπως πάντα,
θα είμαι στη διάθεσή σας σε αυτό το δύσκολο έργο που σας έχει ανατεθεί.

Με βαθιά εκτίμηση και σεβασμό,

ΨΥΧΟΓΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΨΥΧΟΓΙΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ: Πρόεδρος πολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΥΡΙΑΚΗ (των Βαϊων ) 28-4-2024

 Κατόπιν εντολής της πρόεδρου του ΔΣ του πολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου Κα Χρυσούλα Ψυχογιού  γίνεται η εξής ανάρτηση στο site του χωριού μ...