Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Ηλεία: Του έκλεψαν το εργαλείο με το οποίο έβγαζε τα προς το ζην στο Νεοχώρι Κυλλήνης!


Το φτωχικό λυόμενο ενός μεροκαματιάρη ανθρώπου στο Νεοχώρι της Κυλλήνης, έβαλαν στο «στόχαστρο» άγνωστοι διαρρήκτες το απόγευμα της Πέμπτης. Και μπορεί η λεία των διαρρηκτών να φαντάζει σε κάποιον μικρή, ωστόσο, το θύμα της κλοπής, ο κ. Χρήστος Κούτουλας, βρίσκεται μπροστά σε αδιέξοδο καθώς οι άγνωστοι διαρρήκτες τους αφαίρεσαν το μοναδικό του εργαλείο, ένα αλυσοπρίονο, με το οποίο έκανε μεροκάματα για να εξασφαλίσει τα προς το ζην για αυτόν και για τον αδελφό του που αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας!

«Έκανα 5 μεροκάματα στον δήμο και πήρα συνολικά 150 ευρώ» είπε στην εφ. «Πατρίς» ο κ Κούτουλας και συνέχισε: «Είχα κρατήσει αυτά τα χρήματα για να πληρώσω το λογαριασμό της ΔΕΗ αλλά και για να φτιάξω τα χαρτιά του αδελφού μου που αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας. Παράλληλα, προσπαθώ να κάνω και κάποιο μεροκάματο έξω για να βγάλω που και που 15 ευρώ».
Συνεχίζοντας ο κ. Κούτουλας είπε: «Το μεσημέρι της Πέμπτης γύρισα από τη δουλειά μου και βγήκα μια βόλτα έξω. Γύρισα αργά το απόγευμα, όταν είχε ήδη σκοτεινιάσει. Κοιμήθηκα και όταν σηκώθηκα το πρωί της Παρασκευής για να πάω για δουλειά είδα ότι έλειπε το πριόνι, το DVD και τα χρήματα. Ξύπνησα τον αδελφό μου να τον ρωτήσω, αλλά ούτε αυτός ήξερε τίποτα. Τότε είδα ότι η πόρτα ήταν παραβιασμένη και δύο παράθυρα, ένα μπροστά και ένα πίσω, σπασμένα. Μας πήραν με λίγα λόγια ότι είχαμε και δεν είχαμε. Θα πρέπει να περιμένω πότε να με ξαναπάρει ο δήμος να κάνω 5 μεροκάματα για να πάρω 150 ευρώ και δεν έχω πια και το πριόνι μου να κάνω κάνα μεροκάματο εδώ στο χωριό. Κινδυνεύουμε αυτή τη στιγμή να μείνουμε χωρίς ρεύμα, ενώ χωρίς χρήματα δεν ξέρω και εγώ πως θα τα φέρουμε πέρα…».
Τέλος, σε ότι αφορά στα περιστατικά εγκληματικότητας της περιοχής του Νεοχωρίου, ο κ. Χρήστος Κούτουλας είπε: «Συνέχεια έχουμε κλοπές και διαρρήξεις. Μαζί με το δικό μου το λυόμενο έκλεψαν και ένα ακόμα σπίτι στο χωριό ενώ πρόσφατα, σε ένα σπίτι πιο κάτω στη γειτονιά, δηλητηρίασαν τα σκυλιά, ίσως, γιατί σχεδίασαν να το κλέψουν και αυτό. Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο. Το δικό μου το λυόμενο είναι τελείως εκτεθειμένο, δεν έχω τα χρήματα να το περιφράξω. Πραγματικά φοβόμαστε μέσα στα ίδια μας τα σπίτια».

Στάθης Πουλιάσης
(Stathispatris@Yahoo.com)
patrisnews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...