Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Κυλλήνη: Εκταφή της σορού του Πωλ Σοφιανού - Η οικογένεια αναζητά τα ακριβή αίτια θανάτου του


sofianos
Πέντε μήνες μετά τον πρόωρο χαμό του 40χρονου Πωλ Σοφιανού από την Κυλλήνη, σύμφωνα με πληροφορίες η οικογένειά του αναζητά σε βάθος τα αίτια του θανάτου του παιδιού της. Ο Πωλ Σοφιανός είχε αφήσει την τελευταία του πνοή στην Ρόδο όπου διέμενε τα τελευταία χρόνια μόνιμα, και το πόρισμα της νεκροψίας είχε δώσει ως αιτία θανάτου λοίμωξη του αναπνευστικού. Οι γονείς του σύμφωνα με πληροφορίες μέσα στον πόνο τους για το χαμό του παιδιού τους, δεν πείστηκαν για τα αίτια στα οποία αποδόθηκε ο θάνατος του γιου τους και γνωρίζοντας μια σειρά από λεπτομέρειες θέλησαν να ζητήσουν περαιτέρω διερεύνηση της υπόθεσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες απευθύνθηκαν νομικά στην Εισαγγελία Ρόδου, όπου με τη σειρά της διαβίβασε την εντολή προς τις αρμόδιες υπηρεσίες, την Εισαγγελία Αμαλιάδας, το Ειρηνοδικείο Μυρτουντίων και την Ιατροδικάστική Υπηρεσία Πατρών.
Χθες το πρωί, με άκρα μυστικότητα πραγματοποιήθηκε εκταφή του στο νεκροταφείο Κυλλήνης παρουσία μέλους της οικογένειάς του και μεταφορά της σορού του Πωλ Σοφιανού στην Πάτρα, για την λήψη δειγμάτων προκειμένου να διενεργηθούν περαιτέρω ιστολογικές και άλλες εξειδικευμένες εξετάσεις. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας έγινε και πάλι η ταφή της σορού στο νεκροταφείο της Κυλλήνης.

Η περιπέτεια της υγείας του και το … τέλος
Ο Πωλ Σοφιανός στις 25 του περασμένου Αυγούστου, μέσα στην προσωπική του σελίδα στο Facebook, περιέγραφε την περιπέτεια της υγείας που είχε περάσει και μιλούσε για «αίσιο τέλος». Μεταξύ άλλων ανέφερε ότι «ίσως όσοι με γνώρισαν από κοντά το χειμώνα αλλά και μέχρι πρόσφατα, να το είχαν παρατηρήσει... γιατί ο βήχας υπήρχε, αδυνάτισα και λίγο. Τελικά πήρα την απόφαση και είπα να το κοιτάξω σοβαρά... έκανα όλες τις ενέργειες που χρειάζονται (αξονικές και όλες τις εξετάσεις), η πνευμονολόγος μου διαπίστωσε σημαντικές βλάβες στους πνεύμονες από βροχοπνευμονία. Με νοσηλεία σε νοσοκομείο, δυνατή αντιβιωτική θεραπεία, ορούς, οξυγόνα, κλπ... κατάφερα σε 10 μέρες ν' αρχίσω να αντιστρέφω την αρχική αρνητική κατάσταση της υγείας μου. Αρχικά δεν ήθελα να μιλήσω σε κανέναν για το θέμα, μέχρι να πάρω τα αποτελέσματα των πρώτων εξετάσεων της πορείας μου... και βασικά το μοιράστηκα μόνο με μια παιδική μου φίλη. Αργότερα, που άρχισα να βλέπω τη θετική εξέλιξη των πραγμάτων, το μοιράστηκα και με άλλους καλούς μου φίλους.
Όλο το διάστημα που νοσηλευόμουν και τα τη διάρκεια της θεραπείας μου δεν σταμάτησα όμως να επικοινωνώ μαζί σας μέσω facebook και με άλλους φίλους και φίλες, ούτε να εργάζομαι πάνω στα projects μου, συνεργαζόμουν για την ανανέωση του site και τις δουλειές μου με τους συνεργάτες μου μέσω Skype κανονικά, αλλά με χαλαρούς ρυθμούς, είτε ήμουν νοσοκομείο, είτε σπίτι. Δεν ήθελα να αφήσω τίποτα να με ρίξει κάτω ...και τα κατάφερα! Τώρα όλα τέλειωσαν... είμαι πλέον μια χαρά, νιώθω έτοιμος να μοιραστώ αυτή την περιπέτεια μαζί σας και υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι στο μέλλον η υγεία μου θα είναι ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ!». Δυστυχώς δύο μήνες μετά από αυτό το μήνυμα ο Πωλ «έφυγε»…

Πηγή

ilialive.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΨΥΧΟΓΙΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ: Πρόεδρος πολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΥΡΙΑΚΗ (των Βαϊων ) 28-4-2024

 Κατόπιν εντολής της πρόεδρου του ΔΣ του πολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου Κα Χρυσούλα Ψυχογιού  γίνεται η εξής ανάρτηση στο site του χωριού μ...