Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

ΜΟΡΑΝΤ ΝΑΜΠΙΛ ΙΩΣΗΦ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΜΟΥ ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ ΚΥΛΛΗΝΗΣ :Ως νέα δημοτική αρχή πορευόμαστε για ένα καλύτερο αύριο!




















Φίλοι μου
 


Οι συνεργάτες μου και εγώ, σας ευχαριστούμε πολύ για την στήριξή σας στον κοινό αγώνα μας ,για την σύμπλευση των αξιών μας ,για την αμοιβαία εμπιστοσύνη , για την άδολη αγάπη σας ,για την ελεύθερη ψήφο σας ,για τις ευχές σας!
Ευχαριστούμε και όλους εσάς που

δεν μπορέσατε να μας ψηφίσετε ,σας θέλουμε και θα σας έχουμε όλους κοντά μας!
Ευχαριστούμε όλους τους φίλους που στήριξαν τη «ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ» και την έκαναν «ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΔΗΜΟΤΩΝ»!
Κοινός μας στόχος η μέριμνα και η προστασία της κοινωνίας μας , η υλοποίηση των προγραμμάτων μας, των επιθυμιών σας ,των αναγκών μας!
Φίλοι μου
Με αισθήματα αγάπης και φιλίας δέθηκα και υπηρέτησα τον τόπο τούτο ,ως γιατρός , ως δημοτικός σύμβουλος ,ως μέλος της καθημερινής του ζωής!
Εσείς και οι άξιοι συνεργάτες μου με ανταμείψατε και μου χαρίσατε το αξίωμα του πρώτου Δημότη!
Το κρατώ ,το τιμώ, το τιμούμε και όλοι μαζί ως νέα δημοτική αρχή πορευόμαστε για ένα καλύτερο αύριο!
Αυτό το αύριο σας το αφιερώνω!
Με εκτίμηση!
Ο δικός σας!
Ναμπίλ-Ιωσήφ Μοράντ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...