Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Νέα διάσταση στην υπόθεση διαθήκης από τη σύζυγο του θανόντος


«Δύο άτομα από τα δεκαέξι συνολικά που έχει η οικογένεια, μας εκθέτουν στην κοινωνία» είπε στo patrisnews.com η σύζυγος του αδικοχαμένου επιχειρηματία για την κληρονομιά του οποίου
ερίζουν τώρα 2 από τα 9 αδέλφια του. (σχετικό ρεπορτάζ)
Με αφορμή το γεγονός ότι το θέμα πήρε διαστάσεις στον Αθηναϊκό Τύπο χωρίς να αναφέρονται οι ουσιαστικές λεπτομέρειες της υπόθεσης, η σύζυγος του εκλιπόντος αναγκάστηκε να λύσει τη σιωπή της και να επισημάνει μεταξύ άλλων:
«Τα 2 από τα 9 αδέλφια έκαναν ό,τι έκαναν και το διοχέτευσαν στις εφημερίδες για να τις επικαλεστούν στο δικαστήριο. Κανείς από τους υπόλοιπους – και υπάρχουν άλλα 5 ανίψια – δεν αμφισβήτησε τη διαθήκη, που παρουσίασε η πεθερά μου.
Υπάρχουν όμως και ψέματα σ’ αυτά που επικαλούνται, όπως για το ύψος της περιουσίας κ.λ.π. που θα αποδειχθούν στο Δικαστήριο.
Δεν ξέρουν ότι και εκ του νόμου η σύζυγος είναι η φυσική κληρονόμος. Δεν ξέρουν ότι με δικές μου επιταγές είχαν καλυφθεί κάποια έξοδα του συζύγου μου. Δεν ξέρουν πολλά ακόμη…
Πιστεύω ότι τα όσα έκαναν ήταν για να πλήξουν πρωτίστως εμένα που είμαι ελεύθερη επαγγελματίας και να κλονίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών μου προς το πρόσωπό μου.
Το ψέμα όμως έχει κοντή ουρά και όλα αυτά που λένε θα καταπέσουν στο δικαστήριο» τόνισε η σύζυγος του εκλιπόντος.
 patrisnews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...