Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ: ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν. ΗΛΕΙΑΣ


ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
ΠΡΟΣ:
ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΥΡΓΟΥ
ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν. ΗΛΕΙΑΣ
Είμαι ξενοδοχοϋπάλληλος και από την αρχή της έναρξης της εργασίας μου προσπάθησα να εγγραφώ στο σωματείο ξενοδοχοϋπάλληλων του νομού.
Αποδείχτηκε ότι τα πράγματα δεν ήταν τόσο απλά όσο πίστευα! Αν και οι δυσκολίες με τις βάρδιες και το ωράριο ήταν πολλές κατάφερα τρείς φορές να πάω στον Πύργο στο εργατικό κέντρο με σκοπό να βρω κάποιον από το σωματείο και να καταθέσω την εγγραφή μου… Ακόμα και συνάδελφός μου, μέλος του Δ.Σ. του εργατικού κέντρου δεν γνώριζε τίποτα για το «επτασφράγιστο μυστικό» της διαδικασίας εγγραφής στο σωματείο , ενώ η γραμματέας που βρήκα στο εργατικό κέντρο μου ανέφερε ότι «ούτε αιτήσεις υπάρχουν, αλλά ούτε και είναι κανένας εδώ πέρα καλοκαιριάτικα… έλα μετά τις 20 Αυγούστου!!».
Επιμένοντας έγραψα μια ιδιόχειρη αίτηση με τα στοιχεία μου, και την έριξα κάτω από την πόρτα με την ελπίδα να φτάσει με κάποιο τρόπο στα χέρια του προέδρου του σωματείου….Ρωτώντας μέχρι και την προηγούμενη εβδομάδα για την τύχη της αίτησης μου, αλλά και για την συνδρομή εγγραφής που πρέπει να πληρώσω κανείς δεν γνώριζε τίποτα….
Μέχρι που σήμερα μαθαίνω ότι το σωματείο αυτό (του οποίου είχα την ελπίδα ότι θα γινόμουν μέλος) έχει κάνει συνέλευση (σε άγνωστο τόπο και χρόνο αλλά και τρόπο, αφού καμία ανακοίνωση ή κάλεσμα δεν βγήκε σε ούτε ένα ξενοδοχείο του νομού) και μάλιστα έχει οριστεί και η ημερομηνία των εκλογών!!! Όσο για την δική μου αίτηση έγινε δεκτή μεν, αλλά δεν έχω δικαίωμα να συμμετάσχω στις εκλογές γιατί η καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων ήταν η 15η Αυγούστου (όταν δηλαδή δεν υπήρχε κανείς στο  εργατικό κέντρο!!!!).
Καταγγέλλω στους συναδέλφους το γεγονός  και μάλιστα την ώρα που όλοι οι εργαζόμενοι στον τουρισμό δεχόμαστε καθημερινά μια βάρβαρη επίθεση στα δικαιώματα μας, την ώρα που καταργούνται τα βαρέα και ανθυγιεινά, που η τρομοκρατία στους χώρους δουλειάς τσακίζει κάθε φωνή διαμαρτυρίας-το λεγόμενο «σωματείο ξενοδοχοϋπαλλήλων Ν. Ηλείας» όχι μόνο είναι απών από κάθε εργασιακό χώρο, από κάθε πρόβλημα μας, αλλά προσπαθεί με κάθε τρόπο να μας αποτρέψει να γίνουμε μέλη του να συσπειρωθούμε ,να δώσουμε λύση στα προβλήματά μας.

Κώστας Τσάκωνας – εργαζόμενος στο ξενοδοχείο Robinson

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...