Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Γονίδης προς Κατίδη: Την άλλη φορά πιάσε τα α@@@. σου!


katidisΜε μήνυμα του σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης ο Σταμάτης Γονίδης πήρε θέση για τον χαιρετισμό του Γιώργου Κατίδη στο παιχνίδι της ΑΕΚ με την Βέροια, παίρνοντας το μέρος
του παίκτη. Αναλυτικά το μήνυμα του Σταμάτη Γονίδη στο facebook:

"Δυστυχώς μετά λύπης μου διαπιστώνω ακόμα μια φορά οτι ζούμε την εποχή που κυβερνούν τα μέσα μαζικής παραπληροφόρησης. Μιλάω για τον ποδοσφαιριστή της ΑΕΚ Γιώργο Κατιδή που ενώ το παιδί τους λέει ότι ηταν μια αυθόρμητη κίνηση αυτοί επιμένουν στην «πυρά», κάθε φορά κάποιον πρέπει να κάψουν για να αποδεικνύουν ότι είναι δημοκράτες.

Εχω να πω στον Κατιδη την επόμενη φορά αγόρι μου να πιάνεις τ΄@@@@@ σου, φτάνει πια αυτός ο πόλεμος κατά της ΑΕΚ, από σήμερα είμαι ΑΕΚ... και δεν τους πείραξε που μας «πηδ@@ε» οι Γερμανοί τους πείραξε μια κίνηση αυθορμητισμού! Ε, λοιπόν από εδώ και στο εξής θα χαιρετάω έτσι! ΓΟΝΙΔΗΣ".
newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...