Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

Στη ΝΔ και επισήμως η Γκερέκου: "Ανταποκρίθηκα στο κάλεσμα Σαμαρά"


gkerekou-samaras
Επιβεβαιώθηκε η μετεγγραφή της υφυπουργού Πολιτισμού από τη Χαριλάου Τρικούπη στη Συγγρού.
Με δήλωση της η Αντζελα Γκερέκου ανακοίνωσε και
επισήμως πως αποχωρεί από το ΠΑΣΟΚ αφού στις προσεχείς εκλογές θα είναι υποψήφια με τη ΝΔ ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα Σαμαρά.
«Αποφάσισα να ανταποκριθώ στην πρόσκληση του Αντώνη Σαμαρά για συστράτευση σε έναν κοινό αγώνα, συμμετέχοντας στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στην Κέρκυρα», αναφέρει σε δήλωσή της η Άντζελα Γκερέκου.
«Καλώ τους συμπολίτες μου να με στηρίξουν. Γνωρίζουν ότι θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις, όπως έχω κάνει όλα αυτά τα χρόνια, για να διασφαλίσω το συμφέρον του τόπου μου, την ευημερία και τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό της Ελλάδας», επισημαίνει.
 

Πηγή

iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...