Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Υποψήφιος ετών 97!

Στο Πήδημα...

Ο μπάρμπα Μήτσος Κορομηλάς είναι ένας διαφορετικός 97χρονος... Παρά την ηλικία του, έχει άποψη, όραμα και πολιτική γνώμη. Και πάνω απ’ όλα έχει γερή καρδιά. Και στομάχι για να μπει ενεργά στον πολιτικό στίβο.

Στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου ο Δημήτρης Κορομηλάς από το Πήδημα Καλαμάτας είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με το ψηφοδέλτιο της «Λαϊκής Συσπείρωσης», με επικεφαλής τον Νίκο Διασάκο.

«Είμαι προοδευτικός άνθρωπος. Θέλω να το προσφέρω με όλη μου την καρδιά για τους συνανθρώπους μου. Ανήκω από το 1937 στο Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας. Μπήκα στο ψηφοδέλτιο για να κάνω ό,τι είναι δυνατό για το καλύτερο του τόπου μου», λέει στο newsbeast.gr ο κ. Δημήτρης Κορομηλάς.

Ο μπάρμπα Μήτσος, όπως τον αποκαλούν οι κάτοικοι του χωριού, είναι ψάλτης και νεωκόρος. «Ο κόσμος με σέβεται και με αγαπάει. Είμαι στην εκκλησία, ψάλτης. Είμαι και νεωκόρος. Άμα δουν ότι δεν είμαι στην Εκκλησία, έρχονται σπίτι μου και με γυρεύουν. Ρωτάνε αν είμαι άρρωστος για να με πάνε στο γιατρό. Όλοι μου έχουν πει, ό,τι χρειαστώ να τους ειδοποιήσω. Έχω αποκτήσει την αγάπη του κόσμου. Τους σέβομαι και με σέβονται».

«Η αγάπη του κόσμου ζωή για μένα»

«Τους αγαπώ. Θέλω να είμαι δίπλα τους. Αυτή η αγάπη τους μου δίνει ζωή και ελπίδα» παραδέχεται ο μπάρμπα Μήτσος Κορομηλάς στο newsbeast.gr και τονίζει: «Είμαι άνθρωπος που πονάω και αγαπάω. Γιατί έχω περάσει πολλές καταστάσεις στη ζωή μου. Αγωνίστηκα για την ελληνική σημαία. Για να μην σβήσει η ελληνική γλώσσα και το ελληνικό όνομα. Και πρέπει να αγωνιστούν και οι νέοι για τις αξίες και τα ιδανικά της χώρας».

Ένας αιώνας, χιλιάδες ιστορίες

Ο Δημήτρης Κορομηλάς είναι απόγονος του ήρωα της Επανάστασης του ΄21 , Χρήστου Κορομηλά, ο οποίος έμεινε στην Ιστορία ως Αναγνωσταράς.

Το 1941 αγωνίστηκε για την Ελλάδα. Ανέβηκε από τους πρώτους στα βουνά. Μπήκε στην ομάδα του Κώστα Κανελλόπουλου και μετέφερε τρόφιμα στους αντάρτες. Είχε άλλα τέσσερα αδέλφια. Τους είπε να μην ανησυχούν. Έπρεπε να τιμήσει τον άνθρωπο που τους έβγαλε από τη σκλαβιά. Και από τότε έχει μόνο ένα πράγμα στο μυαλό του, όπως λέει, κλείνοντας:

«Θέλω ακόμη και σ’ αυτή την ηλικία να συμβάλλω όπως μπορώ για το καλό του τόπου μου. Έχουν μπει όλοι οι κλέφτες να μας κυβερνήσουν. Είναι προσβολή αυτό που γίνεται. Να κοροϊδεύουν τον κόσμο. Αυτοί δεν θέλουν ψήφο. Θέλουν αποδοκιμασία. Και γι’ αυτό πρέπει οι νέοι να πάρουν τη δύναμη στα χέρια τους. Να αγωνιστούν για ένα καλύτερο κράτος».

newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...