ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ BLOG ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ ιστότοπός μας έχει ενημερωτικό χαρακτήρα.Σε αυτόν δημοσιεύουμε ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο ειδήσεις χαρούμενες και λυπηρές που αφορούν το χωριό μας, ρεπορτάζ και δελτία τύπου που δεχόμαστε, χωρίς όμως να φέρουμε την ευθύνη για αυτά καθώς δεν προέρχονται από δική μας έρευνα που δεν είναι δημοσιογραφική αλλά από τον κόπο και την δημοσιογραφία σωστών και εμπείρων δημοσιογράφων κυρίως της Ηλείας .Σε όλα τα παραπάνω υπάρχει πάντα ενεργός σύνδεσμος (αν πρόκειται για αναδημοσίευση) που παραπέμπει στην πρωτότυπη δημοσίευση.Εάν κάποιος θεωρεί ότι θίγεται ή προσβάλεται ή {{ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΤΑΙ }}από το περιεχόμενο κάποιων άρθρων μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail neohorikillinis@gmail.com για να μας εκθέσει τις αντιρρήσεις του.Την κύρια και αποκλειστική ευθύνη για τις αναδημοσιεύσεις την έχουν οι πηγές αυτών και σε αυτούς μπορείτε να απευθυνθείτε. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Τα σχόλια που δημοσιεύονται από κάτω εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η ιστοσελίδα "neohorikillinis.blogspot.com" δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.

Πέμπτη, 18 Νοεμβρίου 2010

Ένα μήλο την ημέρα... προλαμβάνει τα κατάγματα



Η κατανάλωση μήλων συμβάλλει στην πρόληψη καταγμάτων, κυρίως στις μεγαλύτερες ηλικίες.

Οι μεγαλύτερες γυναίκες που καταναλώνουν πολλά φρούτα, λαχανικά και τρόφιμα ολικής αλέσεως έχουν μικρότερες πιθανότητες να υποστούν κάταγμα σε σχέση με τις γυναίκες που ακολουθούν διαφορετική διατροφή, αναφέρει μελέτη που δημοσιεύτηκε στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Αμερικανικής Επιθεώρησης Κλινικής Διατροφής.

Παλαιότερες μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι όσοι κάνουν διατροφή που περιλαμβάνει συγκεκριμένα στοιχεία, όπως ασβέστιο και βιταμίνη D, έχουν υψηλότερο ποσοστό οστικής μάζας και παθαίνουν πιο δύσκολα κατάγματα μεγαλώνοντας.

«Προηγούμενες έρευνες έχουν δείξει ότι οι διατροφικές συνήθειες συνδέονται με τον κίνδυνο πολλών προβλημάτων υγείας, αλλά η σχέση αυτών των συνηθειών με το πόσο εύθραυστα μπορεί να είναι τα οστά δεν έχει γίνει κατανοητή απόλυτα», γράφει η Λίζα Λανγκσέτμο του πανεπιστημίου McGill στο Μόντρεαλ του Καναδά, η οποία ήταν επικεφαλής της έρευνας.

Η Λανγκσέτμο και οι συνεργάτες της μελέτησαν 3.539 γυναίκες σε ηλικία μετά την εμμηνόπαυση και 1.649 άνδρες ηλικίας άνω των 50, επικεντρώνοντας στη σχέση ανάμεσα στη "θρεπτική πυκνότητα"- δηλαδή τη συγκέντρωση θρεπτικών ουσιών στα τρόφιμα σε σχέση με τις θερμίδες- και τον κίνδυνο καταγμάτων.

Μία διατροφή υψηλή σε "θρεπτική πυκνότητα" περιλαμβάνει πολλά φρούτα, λαχανικά, τρόφιμα ολικής αλέσεως, όσπρια και ψάρι. Επίσης, μια δίαιτα υψηλή σε "θερμιδική πυκνότητα" μπορεί να περιλαμβάνει τρόφιμα όπως επιδόρπια, πατατάκια κι επεξεργασμένο κρέας.

Μέσα σε διάστημα επτά ετών, 70 άνδρες και 372 γυναίκες που συμμετείχαν στη μελέτη, υπέστησαν κάταγμα που δεν συνδέεται με σημαντικά ατυχήματα.
newsit

Δεν υπάρχουν σχόλια: