Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Σκιέρ καταπλακώθηκε από χιονοστιβάδα

Αμέλεια χρεώνει στους υπεύθυνους του χιονοδρομικού Βασιλίτσας

Λίγες μέρες μετά το θάνατο του 23χρονου σκιέρ στο χιονοδρομικό Μετσόβου, έρχεται άλλο ένα περιστατικό που δείχνει τον πρόχειρο τρόπο που οι υπεύθυνοι των χιονοδρομικών κέντρων αντιμετωπίζουν τυχόν τραυματισμούς.

Αυτή τη φορά το ατύχημα συνέβη στο χιονοδρομικό Βασιλίτσας όταν ένας νεαρός φοιτητής καταπλακώθηκε από χιονοστιβάδα και παραμένει νοσηλευόμενος στο νοσοκομείο.

Ο τρόπος όμως με τον οποίο αντιμετωπίστηκε ο ίδιος και το ατύχημα που παραλίγο να του στοιχίσει την ζωή, δεν μπορεί πράγματι να τιμά τους υπεύθυνους του χιονοδρομικού κέντρου της Βασιλίτσας.

Τα πραγματικά γεγονότα τα περιγράφει ο ίδιος: «Το Σάββατο με τους φίλους μου πηγαίνουμε για snowboard στο χιονοδρομικό της Βασιλίτσας. Ενώ είμαι δίπλα στο halfpipe, κάποια στιγμή νιώθω να κουνιέμαι και γυρίζοντας βλέπω πίσω μου όγκους χιονιού να κατρακυλούν προς το μέρος μου.

Παρασύρομαι με συνέπεια να καταπλακωθώ σφηνωμένος πάνω σε ένα δέντρο χωρίς να μπορώ να κουνηθώ. Μετά από μιάμιση ώρα αφού με βρήκαν και με έβγαλαν ενώ έλεγα ότι με πονάει η μέση μου και το χέρι μου, χωρίς να με τοποθετήσουν σε φορείο , χωρίς καν ένα κολάρο και τα σχετικά για τις πρώτες βοήθειες με κατέβασαν σε χώρο του χιονοδρομικού πάνω σε snowmobile.

Στη συνέχεια με ζέσταναν, μου είπαν να πάω σπίτι και αν ουρήσω αίμα να πάω στο νοσοκομείο. Φτάνοντας σπίτι μου στα Ιωάννινα, οι φίλοι μου με πίεσαν να πάμε στο νοσοκομείο χωρίς να έχει αλλάξει η κατάστασή μου ή να νιώσω αδιαθεσία. Συνειδητοποίησα τι θα μπορούσα να πάθω. Εκεί μου έκαναν τις απαραίτητες εξετάσεις και ακόμα νοσηλεύομαι».

Πηγή: epiruspost

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...