AΝΕΚΔΟΤΟ: Μάνα είναι μόνο μια



http://4.bp.blogspot.com/-2wPSbyJ3yGk/TVMlnRPmpwI/AAAAAAAAAEc/ZkjxgoC7rT8/s320/COCAG056S7CA4THJDTCA98CTRNCAP7X1TFCADPOQ3UCA5MNIN1CAKJNEC1CASA808BCAZNR3T4CAMQ3DSPCAC885E3CA9E0V0LCAVRLI57CA4J2YWVCAR76ZZMCA35NY9HCA2PYPI8CAD8545WCA66X54T.jpg
Μια μέρα στην τάξη λέει η δασκάλα στα παιδιά:
- Θέλω να μου κάνετε μια προφορική έκθεση με θέμα «Μάνα είναι μόνο μια». Και ξεκινά η Αννούλα:



- Πριν λίγες μέρες ήμουν άρρωστη και η μαμά μου ήταν συνέχεια δίπλα μου. Μόλις έγινα καλά την αγκάλιασα και της είπα: «Μάνα είναι μόνο μια».
Λέει τότε η δασκάλα: Μπράβο Αννούλα, για πες μας κι εσύ Τοτέ:
- 'Ήταν καλοκαίρι, η μαμά και ο μπαμπάς ήταν στη βεράντα. Σε κάποια στιγμή η μαμά μου λέει: Τοτέ φέρε δυο μπύρες.
Πάω στο ψυγείο και λέω «Μάνα είναι μόνο μια»!!!!!!''
24oro

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ