Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

ΟΙ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.....

Προσφάτως  το χωριό μας έζησε μεγάλες στιγμές .
Στο παρελθόν δεν υπήρξε ποτέ κάτι ανάλογο.
Βήματα μεγάλα απο τους ανθρώπους του χωριού μας  και μάλιστα θεαματικά !!!!

Αξίζουν πολλά συνχαρητήρια και πολλά μπράβο, σε όλες τις Κυρίες της μικρής κοινωνίας του Νεοχωρίου .
Η μέρα που γιορτάστηκε παγκοσμίως η γιορτή της γυναίκας εκμεταλεύθηκαν με τον πιο σωστό τρόπο  και κυρίως με τον πιο αξιόλογο .
Στην οικογενειακή ταβέρνα {{sinialo}} βρέθηκαν οι γυναίκες του χωριού μας και το διασκέδασαν όπως έπρεπε ....
Πολλά μπράβο και συνχαρητήρια για αυτό που έκαναν ..Το αξίζουν !!!!














 

τώρα πείτε μου ....?είναι να μην αφήσω ασχολίαστη την τελευταία φωτογραφία  ????
ΠΙΣΩ ΜΟΥ ΣΕ ΕΧΩ ...ΣΑΤΑΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!τέλος πάντων ....


ΑΓΑΠΗΤΕΣ ΜΟΥ ΣΥΧΩΡΙΑΝΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ...
ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!!



1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

eeeeeeeeeee ta spasame pali ti na pei kaneis teleia perasame fusika den me exeis se mia fwto oloklhrh gt etsi xaxaxaxaxaxa tespa kai tou xronou na eimaste kala marilou....!!!!!!!!!!!!

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...