ΕΞΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΠΕΡΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΩΣ ΜΟΥ....

Αγαπητοί συχωριανοί....
Σε συνέχεια της δήλωσης μου περί παραιτήσεώς μου ,έχω να σας πω τα εξής:

1oν .ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ  ΝΕΟΧΩΡΙΤΩΝ ΑΘΗΝΑΣ ...






ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΥ... <<ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ > > ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΛΆΒΕΤΕ ΩΣ      ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ  ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ 
 και ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΌ !!!!!!!!!!!!!!!

 Επιμένω όμως στην μέλλουσα παραίτηση μου διότι από διάφορες  πηγές  μαθαίνω δηλώσεις και λόγια που δεν ευσταθούν και δεν έχουν υπόσταση, δεν είναι βέβαια απαραίτητο να τα λαμβάνω τοις μετρητοίς αλλά δυστυχώς όσα μαθαίνω από τρίτους  ,αναφέρονται σε άτομα που είναι οι μόνοι που θα έπρεπε να ξέρουν  κάτι  και δυστυχώς έχουν διαρρεύσει πολλά.
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΘΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ!!!!!!!!!!
εξ ου και η αναστάτωσή μου .



2.Όταν πράττω ή δηλώνω κάτι και αφορά εμένα  το κάνω με γνώση των συνεπειών και ύστερα από μεγάλη σκέψη και όχι εν βρασμό ψυχής ή  ύστερα από ανώριμη σκέψη .
  και χωρίς να εκθέσω πρόσωπα ή καταστάσεις .
  Έχω μάθει στην ζωή μου να αντιμετωπίζω πρόσωπα και γεγονότα  πρόσωπο με πρόσωπο 
   (face to face)
 και όχι  με πισώπλατες μαχαιριές και λόγια...

3. Ως μικρότερος σε ηλικία από μερικούς  και σεβόμενος την γνώμη  όλων θα κάνω ένα βήμα πίσω να σταματήσει εδώ η όποια κίνηση  ή ότι άλλο μπορεί να επιφέρει την διχόνοια η την  κακόβουλες ενέργειες που μόνο κακό θα επιφέρουν στο σύλλογο και το χωριό μας .

Για την τελική απόφασή μου θα γίνει συμβούλιο θα συζητηθούν πεπραγμένα και το Δ.Σ θα κρίνει και θα αποφασίσει .

Μέχρι τότε όμως δηλώνω υπεύθυνα ότι παραμένω στην θέση του προέδρου  του συλλόγου  Νεοχωριτών Μυρτουντίων Ηλείας εν Αθήναι.

Έως ληφθούν οι αποφάσεις από το Δ.Σ θα πραγματοποιηθούν όλα τα σχέδια και οι κινήσεις του συλλόγου μας , δεν θα αφήσουμε καμία εκκρεμότητα ....

ο πρόεδρος του Δ.Σ 
  Στριγάς Ιωάννης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ