Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΟ


laughing.gif
> -- "Έρχεται ο Αϊνστάιν στην Ελλάδα και τον καλούν σε μια δεξίωση.Καθώς πίνει το απεριτίφ του τον πλησιάζει ένας και του λέει:
> -
Kαλησπέρα σας κύριε Αϊνστάιν,τιμή μας να σας έχουμε απόψε μαζί μας».
> -Τιμή δική μου» απαντάει ο μεγάλος επιστήμων, «αν επιτρέπετε τι
IQ έχετε;».
> -250 απαντάει αυτός.
> Τότε ο Αϊνστάιν του πιάνει συζήτηση για τη θεωρία της σχετικότητας, τις μαύρες τρύπες και δε συμμαζεύεται.
> Λίγο αργότερα κι ενώ έτρωγαν το ορεκτικό τους ένας κύριος που καθόταν αριστερά του τού λέει:
> -»
Mεγάλη τιμή μας κάνετε κύριε Αϊνστάιν να βρίσκεστε εδώ μαζί μας».
> -»Δική μου η τιμή ευγενικέ κύριε» απάντησε ο Αϊνστάιν. «Τι
IQ έχετε ευγενικέ κύριε;».
> -»150
> Του πιάνει λοιπόν κουβέντα ο Αϊνστάιν για το διεθνές δίκαιο, για τα προβλήματα που ανακύπτουν από τα πειράματα γενετικής κ ά.
> Λίγο αργότερα κι ενώ έτρωγε το κυρίως πιάτο του, αυτός που καθόταν δεξιά του, του λέει:
> -»
Eίναι μεγάλη μου τιμή να τρώω δίπλα σ’ έναν τόσο μεγάλο επιστήμονα».
> -»Δική μου η τιμή» απάντησε ο Αϊνστάιν, «τι
IQ έχετε;». -»100″.
> Του πιάνει λοιπόν κουβέντα για την κυβέρνηση, για τα επιτόκια, το χρηματιστήριο, την τιμή της βενζίνης κά.
> Λίγο αργότερα κι ενώ έτρωγαν επιδόρπιο ο κύριος που καθόταν απέναντι του τού λέει:
> -»
Eίναι πάρα πολύ μεγάλη μου τιμή να σας έχω απέναντι μου κύριε Αϊνστάιν».
> -»Δική μου η τιμή κύριε, τι
IQ έχετε;».
> -»50
> Του πιάνει λοιπόν κουβέντα ο Αϊνστάιν για τον
big brother, τη φάρμα, τον πιο αδύναμο κρίκο, τον Τριανταφυλλόπουλο, τον Ευαγγελάτο και δε συμμαζεύεται».
> Καθώς έπιναν καφέ, τον πλησιάζει ένας κύριος και του λέει με τη σειρά του
> -»Πολύ μεγάλη μας τιμή κύριε Αϊνστάιν να βρίσκεστε σήμερα μαζί μας».
> -»Δική μου η τιμή. Ποιο το
IQ σας;».
> -»5
> Κι ο Αϊνστάιν απαντάει
> -Ελα μωρή Ολυμπιακάρα !!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...