Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

«Το παιδί μου δεν είναι δολοφόνος»

«Το παιδί μου δεν είναι δολοφόνος»Ο πατέρας του 24χρονου φοιτητή μιλά για το φονικό που σημάδεψε τη ζωή του παιδιού του

Το παιδί μου δεν είναι δολοφόνος, δεν είχε πρόθεση να βάψει τα χέρια του με αίμα. Θόλωσε όταν είδε το μαχαίρι στο λαιμό της μάνας του. Αλλά δεν ήθελε να σκοτώσει...» μονολογούσε ο πατέρας του 24χρονου φοιτητή που σκότωσε τον ληστή στην Παιανία.

Σε φίλους και συγγενείς που έσπευσαν να συμπαρασταθούν στον γιο του, ο Κυριάκος Ντάβαρης έλεγε πως ο Νίκος ήταν ράκος. «Μου είπε πως αυτό που έγινε του σημάδεψε για πάντα τη ζωή. Γι' αυτό σας λέω πως δεν είναι φονιάς ο Νίκος μου» , έλεγε και ξανάλεγε.

Όπως γράφει η Real News, o πατέρας του 24χρονου, μόλις λίγες ημέρες πριν το φονικό, είχε βγει από το νοσοκομείο, όπου είχε υποβληθεί σε επέμβαση στην καρδιά. Για το λόγο αυτό ο 24χρονος, που σπουδάζει ιατρική στη Βουδαπέστη, είχε επιστρέψει στην Ελλάδα, ώστε να βοηθήσει τον πατέρα του στην ανάρρωση.

Όσο για τους δύο Αλβανούς, όπως όλα δείχνουν, δεν ήταν καιρό στην Ελλάδα, αλλά είχαν έρθει μόλις στις 2 Ιουνίου με μοναδικό σκοπό τη διάπραξη ληστειών! 
newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...