Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Χρ. Παλαιολόγος: Άδικος ο δήμαρχος μαζί μου . . .


palaiologosΣάλο έχει προκαλέσει στον δήμο Ανδραβίδας – Κυλλήνης η απαλλαγή από τα καθήκοντά του , του
αντιδήμαρχου Χρήστου Παλαιολόγου, 
 με απόφαση του δημάρχου Δημήτρη Αρβανίτη
επειδή αυτός – σύμφωνα με έγγραφο που δημοσιεύεται και στη Διαύγεια - παρέβη τα καθήκοντα του υπέρ επιχειρηματία στα Λεχαινά.
«Είμαι σε όλα καθαρός και η συγκεκριμένη απόφαση είναι άδικη . Το μόνο που έκαναν ήταν να βοηθήσω κάποιον συμπολίτη μου χωρίς να παρανομήσω. Ο κόσμος και οι συμπολίτες μου με γνωρίζουν καλά. Νοιώθω μεγάλη απογοήτευση και πικρία για την απόφαση του δημάρχου» - ανέφερε μεταξύ άλλων στο Ιόνιον FM και στην εκπομπή ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ο κ. Παλαιολόγος.

Ακούστε περισσότερα ΕΔΩ
ionionfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...