ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΔΡΑΓΩΝΑ ΥΠΟΨ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΥΛΛΗΝΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ {[ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣ ΕΝΑ ΜΕΛΛΟΝ }} ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΡΟΜΗΛΑΣ

 
  Κωνσταντοπούλου Δ. Αικατερίνη
Υποψήφια για την Τοπ.Κοινότητα ΚΥΛΛΗΝΗΣ 
Με τον συνδυασμό ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣ ΕΝΑ ΜΕΛΛΟΝ 
ΥΠΟΨ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΡΟΜΗΛΑΣ

Γεννήθηκε στην Κυλλήνη το Φεβρουάριο του 1976.Είναι παντρεμένη με τον Τάσο Ι. Δραγώνα και έχουν μια κόρη.
Εργάζεται σε ιδιωτική εταιρία security και είναι απόφοιτος της Σχολής Επαγγελμάτων Κρέατος. Τo 2011 εξελέγει σύμβουλος στην Τοπική Κοινότητα Κυλλήνης καθώς και σύμβουλος του Δ.Λιμενικού Ταμείου Κυλλήνης. Από το 2012 είναι
αντιπρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Εν.Δημ.Σχολείου Κ.Παναγιάς-Κυλλήνης.

Αγαπητοί συντοπίτες
Τα τελευταία τρισήμισυ χρόνια έχω δώσει και συνεχίζω να δίνω τον προσωπικό μου αγώνα για τον τόπο μας, σε όλους τους τομείς και πολλές φορές στα όρια των δυνάμεων μου.
Στόχος μου ήταν είναι και θα είναι να βοηθήσω το χωριό μας να αντιμετωπίσει και να επιλύσει τα καθημερινά προβλήματα,να αναβαθμιστεί και να γίνει ανταγωνιστικό.
Η ψήφος σας θα με βοηθήσει να συνεχίσω το έργο μου.
Σας ευχαριστώ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ