Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

ΑΡΓΥΡΑΤΟΣ Τρ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ..ΥΠΟΨ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ {{ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ }} ΜΟΡΑΝΤ ΝΑΜΠΙΛ ΙΩΣΗΦ








                    ΑΡΓΥΡΑΤΟΣ ΤΡ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΥΠΟΨ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠ.ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ 
ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ {{ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ }}
ΥΠΟΨ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΟΡΑΝΤ ΝΑΜΠΙΛ ΙΩΣΗΦ

Είναι παντρεμένος με την Κα Ελένη Πίσσαρη-Αργυράτου και έχουν 2 κόρες και έναν γιό την Αθανασία  την Αγγελική και τον Τρύφωνα .
Είναι συνταξιούχος
Χωρίς πολλά πολλά λόγια σαν άνθρωπος του χωριού μου προχώρησα
στην υποψηφιότητα μου για την ΤΚ Νεοχωρίου με τον συνδυασμό {{ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ }} με υποψ δήμαρχο τον Κο
ΜΟΡΑΝΤ ΝΑΜΠΙΛ ΙΩΣΗΦ ..
Με εμπειρία και γνώση δίπλα στους συχωριανούς μου και στην μικρή κοινωνία του Νεοχωρίου ...
Δεν είμαι ειδικός στα λόγια τα μεγάλα, αλλά στην πολύ δουλειά ..
Ζω στο χωριό και θα παραμείνω δίπλα του να κάνω το δικό μου αγώνα προκειμένου να γίνει το Νιχώρι μας  ένα χωριό ανταγωνιστικό και οι άνθρωποί του να ζουν σε έναν σωστό και ευήμερο τόπο
      Σας ευχαριστώ 
Δημήτριος Τρ Αργυράτος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΨΥΧΟΓΙΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ: Πρόεδρος πολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΥΡΙΑΚΗ (των Βαϊων ) 28-4-2024

 Κατόπιν εντολής της πρόεδρου του ΔΣ του πολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου Κα Χρυσούλα Ψυχογιού  γίνεται η εξής ανάρτηση στο site του χωριού μ...