Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

ΑΜΑΛΙΑ Γ ΧΑΒΙΑΡΑ ..ΥΠΟΨ ΔΗΜ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ {{ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣ ΕΝΑ ΜΕΛΛΟΝ }} ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΡΟΜΗΛΑΣ



                                    




                                   
                                     Αμαλία Χαβιαρά

                Υποψήφια δημ σύμβουλος δήμου ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ ΚΥΛΛΗΝΗΣ 
                                      

                     ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ {[ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣ ΕΝΑ ΜΕΛΛΟΝ }}
                                         ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΡΟΜΗΛΑΣ  

Γεννήθηκα στο Νιοχώρι της Κυλλήνης το 1972.Έχω εναν γιό τον Νικόλαο -Ιωάννη μαθητή του δημ σχολείου Νεοχωρίου .
Αποφοίτησα από το Γενικό Λύκειο Νεοχωρίου, το οποίο τώρα δυστυχώς
έκλεισε το 2011 και στη συνέχεια πήρα πτυχίο οικονομίας και διοίκησης από το Επαγγελματικό Λύκειο Λεχαινών. Κατόπιν σπούδασα στα Δημόσια ΙΕΚ Πατρών ειδικός φοροτεχνικού γραφείου και το 1998 εγκαταστάθηκα στην Αθήνα όπου εργάστηκα ως υπεύθυνη στα Super Market DIA, ως ελεύθερη επαγγελματίας και ως πωλήτρια στα καταστήματα Κωτσόβολος.
Το 2011 επέστρεψα στο χωριό μου το Νιοχώρι με το παιδί μου το Νικόλα, γιατί θεώρησα ότι εδώ υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες για να μεγαλώσει. Τώρα εργάζομαι περιστασιακά σε τοπικές επιχειρήσεις συσκευασίας αγροτικών προϊόντων και στον τουριστικό τομέα και συμμετέχω στα κοινά του χωριού μου με τη δράση μου μέσα από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου και τον Πολιτιστικό Σύλλογο.
Αποδέχτηκα την πρόσκληση του κ. Αντρέα Κορομηλά να συμμετάσχω στην παράταξη Ένας Δήμος-Ένα μέλλον ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος, γιατί φιλοδοξώ να συμβάλλω και εγώ με τη συμμετοχή μου στην πρόοδο του Δήμου μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...