ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟς Παν.ΗΛΙΑΣ :Υποψήφιος κοιν σύμ/λος για την ΤΚ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ Μυρτουντίων Ηλείας Με υποψήφιο δήμαρχο δήμου Ανδραβίδας Κυλλήνης τον ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΡΙΚΟ : ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ


Χριστοδουλόπουλος Ηλιαςτου Παναγιώτη και της Γεωργίας

γεννήθηκα στης 06-09-70 στον Πύργο Ηλείας, κατοικώ μόνιμα στο Νεοχώρι (Μυρτουντίων )Κυλλήνης του Δήμου Ανδραβίδας Κυλλήνης .

Εργαζομαι

40 χρόνια πάνω στο λιανικό εμπόριο αγροτικών προϊόντων στην ευρύτερη περιοχή του νομού Ηλείας και της Ζακύνθου .

Είμαι παντρεμένος με την Γεωργία Σμυρνιωτάκη και έχουμε 3 κόρες την Σοφια Αγγελική,

την Διονυσία και την Άννα και ειμαι παππούς 5 εγγονών

Τα ενδιαφέροντα μου χρόνια τώρα οι οικογένεια μου η δουλειά μου τα ζώα μου και η φυλή μου μιας και έχω την τιμή να ανοικω στην φυλή των ΕΛΛΗΝΩΝ Νεοχωριτών Τσιγγάνων που ειμαι πολυ υπερήφανος γιαυτό .

Για πρώτη φορά μετά από ώριμη σκέψη πήρα την απόφαση να ασχοληθώ με τα κοινά του τόπου μας ,έχοντας όρεξη και διάθεση για προσφορά ..,

Στις προσεχείς εκλογές θα είμαι υποψήφιος κοινοτικός σύμβουλος για την τοπική κοινότητα Νεοχωρίου με τον συνδιασμό του υποψηφίου δημάρχου Βασίλη Τσιρίκου "Παμε Μαζί".

Ζητώ την στηριξή σας !!!!

Οποίος και οποία από τους συγχωριανούς κρίνει ότι μπορώ να είμαι χρήσιμος για την τοπική κοινωνία να με τιμήσει με την ψήφο του

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ