ΒΑΣΙΛΕΙΟς Αδ.ΤΣΑΚΟΣ:Υποψήφιος κοιν σύμ/λος για την ΤΚ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ Μυρτουντίων Ηλείας Με υποψήφιο δήμαρχο δήμου Ανδραβίδας Κυλλήνης τον ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΡΙΚΟ : ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ


Βασίλειος Αδ.Τσάκος

Γεννήθηκα το 1980 στο Νεοχωρι του Δήμου Ανδραβίδας Κυλλήνης και κατοικώ μόνιμα στο Νεοχώρι.

Είμαι ελεύθερος επαγγελματιας,

Είμαι παντρεμένος

με την Κωνσταντίνα Πετρίδη και έχω δύο παιδιά τον Σωτήρη και την Σοφία

Η αγάπη μου και η αφοσίωση μου στον τόπο μας είναι γνωστή και δεδομένη.

Ασχολήθηκα με την Τοπική Αυτοδιοίκηση για πρώτη φορά στις δημοτικές εκλογές του 2014 εκλέχτηκα προεδρος ΤΚ Νεοχωριου για πρώτη φορά και στις εκλογές του Μαΐου του 2019 ξανα εκλέχτηκα προεδρος κοινότητας για δεύτερη φορά εως19-10 2021 όπου και παραιτήθηκα για λόγους ευθιξίας από την θέση του προέδρου ..και ποαρέμεινα στο κοινοτικό συμβούλιο έχοντας την θέση του τοπικού συμβούλου.

Στις προσεχείς εκλογές, δηλώνω Παρών και εντάσσομαι ξανα στην σωστη παραταξη στο ουσιαστικο συνδιασμό νικης του Κου Βασιλείου Τσιρικου ((ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ))να αλλαξουμε ξανα την κατασταση και να την φερουμε σε σωστο δρομο να ειναι για ολους τους συχγωριανούς Νιχωρίτες και όχι για <<κάποιους και ορισμένους των αρεσκειών μας >>

Θα είμαι υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό του

υποψηφίου Δημάρχου Βασίλη Τσιρίκου<<ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ>>

και σας ζητώ να μου δειξετε για μια ακομη φορα εμπιστοσυνη τόσο σε εμενα όσο και στους υπολοιπους συνυποψηφιους του συνδιασμού μας για το κοινό καλό του χωριου μας και γενικότερα του τόπου μας του δήμου μας

Με πολυ εκτιμηση

Τσάκος Αδ Βασιλειος

υποψηφιος ΚΟΙΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟς ΤΚ ΝΕΟΧΩΡΊΟΥ

Θα είμαι υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό του υποψηφίου Δημάρχου Βασίλη Τσιρίκου<<ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ>>.s

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ