Θεοδώρα Γ.Λαγογιάννη υποψήφια κοιν συμβ ΤΚ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ Με υποψήφιο δήμαρχο δήμου Ανδραβίδας Κυλλήνης τον ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΡΙΚΟ : ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ




Λαγογιάννη Θεοδώρα του Γεωργίου και της Βαγγέλης
.

Γεννήθηκα στις 12-11-81στην Πάτρα αχαιας .

Μετα τον επαναπατρισμό μου από την Γαλλία κατοικώ μόνιμα τα τελευταία

8 ετη στο Νεοχώρι Κυλλήνης του Δήμου Ανδραβίδας Κυλλήνης .

Είμαι ιδιωτική υπάλληλος σε τουριστική επιχείρηση και μητέρα της Πασχαλίνας Φωτοπούλου ..

Τα ενδιαφέροντα μου όλα αυτά τα χρόνια ,η οικογένειά μου ,η δουλειά μου και οι ελαιώνες ..

Αγαπώ την Ελλάδα μας ,αγαπώ τον τόπο μας αγαπώ το χωριό μας το Νεοχώρι μας αυτό ήταν που με γύρισε πίσω ...και βλέπω τις δυνατότητες που υπάρχουν για αυτό τον τόπο....

Μετά από πολύ σκέψη πήρα την απόφαση να ασχοληθώ με τα κοινά για πρώτη φορά ..

Στις προσεχείς εκλογές θα είμαι υποψήφια κοινοτική σύμβουλος στην κοινότητα Νεοχωρίου με τον συνδιασμό του υποψηφίου δημάρχου Βασίλη Τσιρικου ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ .

Με αγάπη όρεξη και συλλογική προσπάθεια μπορούμε να επιτύχουμε μια μεγάλη αλλαγή από το τώρα στην εξέλιξη, σε ένα οργανωμένο σύστημα διαφάνειας και αξιοκρατίας με κέντρο πάντα το άνθρωπο και τα ανθρώπινα δικαιώματα του .καθώς και την ποιότητα ζωής όλων μας .

ΑΥΤΑ Υποστήζω ΑΥΤΑ πιστεύω ..ζητώ από όλους και όλες όσοι πιστεύουν ότι μπορώ να προσφέρω να με τιμήσουν με την ψήφο τους ώστε η φωνή μας να ακούγετε δυνατά σταθερά και πάντα βασισμένη σε επιχειρήματα

με εκτίμηση

Θεοδώρα Γ.Λαγογιάννη

υποψήφια κοιν συμβ ΤΚ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΣΙΡΙΚΟΣ

ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ