ΕΦΗ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ ΔΗΜΑΚΙΔΗ υποψήφια δημοτικη σύμβουλος ....Με υποψήφιο δήμαρχο Δήμου Ανδραβίδας Κυλλήνης τον ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΡΙΚΟ : ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ



 

Γεννήθηκα το 1970 στην Κυλλήνη του Δήμου Ανδραβίδας Κυλλήνης και κατοικώ μόνιμα στα Λεχαινά. Είμαι ιδιωτική υπάλληλος και παντρεμένη με τον Θεόδωρο Δημακίδη ελεύθερο επαγγελματία και έχουμε μία κόρη την Ευρυδίκη, η οποία διατηρεί διαιτολογικό γραφείο στην Πάτρα.

Η αγάπη μου και η αφοσίωση μου στον τόπο μας είναι γνωστή και δεδομένη. Ασχολήθηκα με την Τοπική Αυτοδιοίκηση για πρώτη φορά στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές και από το 2019 έως και σήμερα είμαι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κυλλήνης ως εκπρόσωπος της αντιπολίτευσης του Δήμου μας. Στις προσεχείς εκλογές, δηλώνω Παρούσα!
Θα είμαι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον συνδυασμό του υποψηφίου Δημάρχου Βασίλη Τσιρίκου<<ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ>>.

Η συλλογική μας προσπάθεια και η ανιδιοτελής προσφορά μας θα σημάνουν την αλλαγή και την εξέλιξη στον Δήμο μας! Το όραμά μας θα σημάνει την μεγάλη αλλαγή! Ζητώ από όλες και όλους όσοι με κρίνουν ικανή και θεωρούν ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν την όρεξη μου για τα όνειρά τους να με τιμήσουν με την ψήφο τους και να με κάνουν υπόλογη τους.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ