ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Νικ ΨΥΧΟΓΙΟΣ:Υποψήφιος κοιν σύμ/λος για την ΤΚ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ Μυρτουντίων Ηλείας Με υποψήφιο δήμαρχο δήμου Ανδραβίδας Κυλλήνης τον ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΡΙΚΟ : ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ

 



ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Νικ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο χωριό μας και αγαπημένο τόπο μας το ΝΕΟΧΩΡΙ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΩΝ ΗΛΕΙΑΣ.

Οι γονείς μου Νικόλαος Ψυχογυιός (καπετάνιος) και η Βασιλική Φωτεινάτου Ψυχογυιού

Πήγα στο

Δημοτικό σχολείο Νεοχωρίου μετά στο Γυμνάσιο Νεοχωρίου και τέλος στις Λυκειακές ταξεις Νεοχωρίου 

Οι σπουδές μου ήταν ΕΙΔΙΚΟΣ ΔΑΣΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ στον Πύργο 

ασχολούμε απο τα 14 με το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο 

Ειμαι ιδιωτικός υπάλληλος και διαμένω μόνιμα στο χωριό μας το Νεοχώρι 

με τα αυτοιδιοικητικά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ μου και μου δίνεται η ευκαιρία να ασχοληθω τώρα συνδράμοντας για την ευημερία του χωριού μας ως κοινοτικός σύμβουλος και με την συμμετοχή μου στον συνδιασμό "ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ''  του υποψηφίου δημάρχου Βασιλείου Τσιρίκου 

Θα ήθελα την στηριξή σας να προσπαθησω να κανω οτι περναει απο το χέρι μου με σύνεση και υπεθυνότητα έτσι ώστε το ΝΕΟΧΩΡΙ να αναγγεννηθεί και να ειναι ο τόπος όλων των Νεοχωριτών 

Σας ευχαριστώ και ελπίζω στην στηριξή σας 

με εκτίμηση 

Διονύσιος Νικ Ψυχογυιός 

Υποψήφιος Κοιν Σύμβουλος Νεοχωρίου Μυρτουντίων 

συνδιασμος ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ 

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΣΙΡΙΚΟΣ


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ