Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Ηλεκτρολόγος με… κομμένο το ρεύμα!

Πρωταγωνιστής σε μια «παράξενη» ιστορία είναι τα τελευταία 15 χρόνια ο κ. Γιάννης Κονταλής από τα Λεχαινά.

Ο μοναδικός ίσως ηλεκτρολόγος σε όλη την Ελλάδα, που εργάστηκε στη ΔΕΗ πολλά χρόνια, αλλά παρόλα αυτά… του έχουν κόψει το ηλεκτρικό ρεύμα!

Ο κ. Γιάννης Κονταλής βρίσκεται σε δικαστική διαμάχη με τη ΔΕΗ, καθώς εμφανίζεται να της οφείλει ένα αρκετά μεγάλο ποσό.

Οφειλή όμως, όπως ο ίδιος τονίζει, που δεν ξέρει από πού προέρχεται και δεν την αναγνωρίζει, πόσο μάλλον να την πληρώσει, εάν δεν λάβει ικανοποιητικές εξηγήσεις.

Μέχρι τότε όμως, το ρεύμα στο σπίτι, στο κτήμα και στο κατάστημά του παραμένει κομμένο!

Εξιστορώντας στην εφ. «Πατρίς» την περιπέτειά του, ο κ. Γιάννης Κονταλής λέει: «Εργαζόμουνα στη ΔΕΗ δεκατέσσερα συνεχόμενα χρόνια, από το 1980 έως το 1994.

Τότε, μου ήρθε μετάθεση από το υποκατάστημα των Λεχαινών στο υποκατάστημα του Πύργου. Για προσωπικούς μου λόγους αρνήθηκα την μετάθεση αυτή και αποχώρησα από την υπηρεσία. Μέχρι εδώ καλά».

Η «περιπέτεια» ωστόσο για τον κ. Κονταλή ξεκίνησε όταν: «Μου ήρθε ξαφνικά ένα χαρτί, να πληρώσω τότε 500.000 δραχμές επειδή τα χρώσταγα. Ρώτησα να μάθω από πού χρωστάω αυτά τα χρήματα και κανείς δεν ξέρει να μου πει. Έτσι και εγώ αρνήθηκα να τα πληρώσω».
Του έκοψαν το ρεύμα…

Το ποσό της οφειλής μεταφέρθηκε στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος του κ. Γιάννη Κονταλή. Ωστόσο ο ίδιος, αρνήθηκε και πάλι να πληρώσει, καταβάλλοντας μόνο το αντίτιμο για την κατανάλωση του ηλεκτρικού ρεύματος στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων. Από τότε, ζει… στο «σκοτάδι».

«Στην αρχή μου τα έριξαν στο λογαριασμό του πρώτου σπιτιού που έμενα. Δεν τα πλήρωσα και μου έκοψαν το ρεύμα» λέει ο κ. Κονταλής και συνεχίζει; «Μετά, μου τα έριξαν στους λογαριασμούς του κτήματος που έχω

. Δεν τα πλήρωσα και μου έκοψαν και εκεί το ρεύμα. Τέλος, τα έβαλαν στο μαγαζί, με αποτέλεσμα και πάλι να μην τα πληρώσω και να μην έχω τρείς μήνες τώρα ρεύμα ούτε στο μαγαζί μου».
«Τέλος πάντων, γιατί χρωστάω;»

Ο κ. Κονταλής ωστόσο, καταθέτει μία ακόμα παράμετρο στην διήγησή του, λέγοντας: «Έκανα αίτηση στην ΔΕΗ για να πάρω το εφάπαξ μου και μου ζήτησαν να τους πάω χαρτί από το λογιστήριο της ΔΕΗ ότι δεν χρωστάω.

Μου το έδωσαν αυτό το χαρτί, το πήγα και πήρα εφάπαξ 7.000 ευρώ. Πως στο λογιστήριο της ΔΕΗ στην Αθήνα δεν φαίνεται ότι χρωστάω και εδώ μου λένε ότι χρωστάω; Ας μου πούνε επιτέλους γιατί χρεωστάω;

Από πού είναι αυτά τα χρήματα που μου ζητάνε;».
«Με βοήθησαν να πάρω προσωρινά ρεύμα…»

Πριν λίγες μέρες, ο κ. Γιάννης Κονταλής ανέλαβε να κατασκευάσει τον Χριστουγεννιάτικο φωτεινό διάκοσμο του δήμου Κάστρου Κυλλήνης.

Το μεγάλο ζητούμενο όμως ήταν το πώς θα τον έφτιαχνε, αφού στο κατάστημά του δεν έχει ρεύμα.

«Με βοήθησε ο κ. Σάκης Κεκκάτος και έχω προσωρινά ρεύμα για να μπορέσω να κάνω αυτή τη δουλίτσα. Θέλω να τον ευχαριστήσω θερμά για αυτή του την κίνηση.

Τον υπόλοιπο καιρό,  τους προηγούμενες τρείς μήνες που μου έχουν κόψει δηλαδή το ρεύμα και στο μαγαζί, δεν το ανοίγω καν αφού δεν μπορώ να δουλέψω. Από εκεί και πέρα, περιμένω να δω και τι θα γίνει με τα δικαστήρια που έχω με τη ΔΕΗ γι’ αυτό το θέμα.

Το μόνο σίγουρό πάντως είναι, ότι εδώ και 15 χρόνια με ταλαιπωρούν, χωρίς να ξέρω καν το γιατί».
Στάθης Πουλιάσης

Πηγή: www.patrisnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...