Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Στα πράσινα η κόκκινη Παπαρήγα

Η γενική γραμματέας του Κ.Κ.Ε., Αλέκα Παπαρήγα, «ντύθηκε» - κατά δική της ομολογία - στα...




πράσινα. Όχι, δεν αλλαξοπίστησε για να δηλώσει φίλος των σοσιαλιστών της χώρας ούτε εξομολογήθηκε πως θα ψηφίσει ΠΑ.ΣΟ.Κ.. 
Απλά, η μοίρα την έφερε να ανήκει ποδοσφαιρικά στο πράσινο «στρατόπεδο».

«Είμαι ο μόνος που την χτυπάει στην πλάτη και εκείνη μου χαμογελά πάντα. Τη θαυμάζω και κείνη με εκτιμά» είπε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Ιωαννίδης, και ακούμπησε την κυρία Παπαρήγα στην πλάτη κάνοντάς την και πάλι να χαμογελάσει.

«Κυρία Παπαρήγα, τι δουλειά έχετε με τους «γαύρους»; Ολυμπιακός είστε;» ρώτησε ο δημοσιογράφος που είχε δει την σκηνή φιλοφρόνησης μεταξύ της γραμματέως του Κ.Κ.Ε. και του κόουτς.
«Καμιά! Εγώ Παναθηναϊκός είμαι» απάντησε η Αλέκα Παπαρήγα και συνέχισε να ασχολείται με το κινητό της τηλέφωνο.


24oro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...