Πώς τα συμφέροντα μας άφησαν χωρίς τρένο


Το καλύτερο πάντως, στην χθεσινή συζήτηση του περιφερειακού συμβουλίου για το θέμα της Ολυμπίας οδού, το είπε ο επικεφαλής της παράταξης «Αριστερή Παρέμβαση», Δημήτρης Δεσύλλας. Είπε, λοιπόν:
«Στην εποχή του TGV (του περίφημου τρένου της Γαλλίας που μπορεί να πιάσει και πάνω από τα 500 χιλιόμετρα την ώρα) εμείς γυρίζουμε στην προ Τρικούπη εποχή, καταργώντας το τρένο». Και προσπάθησε να εξηγήσει ότι όσα συμβαίνουν γίνονται καθ’ υπόδειξιν του «γαλλογερμανικού άξονα», ώστε με την κατασκευή αυτοκινητόδρομων και την κατάργηση ενός λαϊκού μέσου μεταφοράς όπως το τρένο να ωφεληθούν οι μεγάλες κατασκευαστικές εταιρίες, οι εταιρίες πετρελαιοειδών αλλά και οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

Τόνισε, μεταξύ σοβαρού και αστείου, ότι οι πολυεθνικές των αυτοκινήτων καλλιεργούν το μοντέλο του επιτυχημένου, «του γκόμενου», όπως χαρακτηριστικά είπε, που έχει και το καλό γερμανικό αυτοκίνητο, έτσι που κανείς να μην σκέφτεται ότι υπάρχει και το τρένο.

Τελικά, ό,τι δεν είναι ιδιωτικό στην καθημερινότητά μας, απαξιώνεται και υπονομεύεται. Διότι, αν το τρένο περνούσε σε ιδιώτες, θα έβρισκαν τον τρόπο να το καταστήσουν ελκυστικό μέσα από την διαφήμιση, την οποία επίσης ελέγχουν πολυεθνικές και οικονομικοί κολοσσοί…
iliatora.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ