Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Πρόκληση ο Παναθηναϊκός



«Πρόκληση ο Παναθηναϊκός»
Θετικοί στο ενδεχόμενο να φορέσουν τη φανέλα του Παναθηναϊκού εμφανίστηκαν...
οι φερόμενοι ως μεταγραφικοί στόχοι των «πρασίνων», Μπρούνο Γκάμα και Γιαζάλντε, με δηλώσεις που παραχώρησαν στην «ΠΡΑΣΙΝΗ».

Οι δύο ποδοσφαιριστές – την περασμένη χρονιά αγωνίστηκαν στη Ρίο Άβε - οι οποίοι βρίσκονται στο «στόχαστρο» του Ζεσουάλδο Φερέιρα, θεωρούν πρόκληση για τη συνέχιση της καριέρας τους την μετακίνησή τους στους «πράσινους», καθώς και τη συνεργασία τους με τον Φερέιρα.

Ο Μπρούνο Γκάμα αναφερόμενος στην πιθανότητα να μετακινηθεί στον Παναθηναϊκό, δήλωσε στην ΠΡΑΣΙΝΗ:

«Έχω ακούσει αυτά που λέγονται για τον Παναθηναϊκό. Εγώ προσωπικά όμως δεν έχω μιλήσει με καμία ομάδα ακόμα. Ούτε με τον Ζεσουάλδο Φερέιρα. Τον ξέρω πολύ καλά από την Μπράγκα, όπου ήμασταν μαζί. Είναι περιττό να πω κάτι για αυτόν, είναι γνωστό σε όλους ότι είναι ένας μεγάλος προπονητής. Θα ήθελα να συνεργαστώ ξανά μαζί του και αν γίνει στον Παναθηναϊκό θα είναι το ιδανικό για μένα. Πρόκειται για έναν σπουδαίο σύλλογο στην Ευρώπη, όπου κάθε παίκτης μπορεί να εκπληρώσει τα όνειρά του. Θα είναι ένα μεγάλο βήμα κι αν έρθει πρόταση θα το κάνω».

Ο Γιαζάλντε από την πλευρά του είπε:
«Ενημερώθηκα σήμερα (σ.σ. χθες) από τις εφημερίδες για το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού. Ο ατζέντης μου ίσως ξέρει περισσότερα, αλλά δεν μου έχει πει τίποτα. Μακάρι να ισχύει. Ο Παναθηναϊκός είναι πολύ μεγάλη ομάδα. Τεράστια πρόκληση για εμένα. Είναι γνωστός στην Ευρώπη και μπορεί να παίξει και στο φετινό Champions League. Οποιοσδήποτε παίκτης θα ήθελε να αγωνιστεί σε μια τέτοια ομάδα. Θα δούμε τι θα γίνει όμως, αφού σας είπα δεν ξέρω τίποτα ακόμα».

onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Διευθύντρια του δημ σχολείου Κα Ε. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ ευχαριστεί τον ευγενή χορηγό του σχολείου Δ.ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ

  Η Διευθυντήρια του δημ σχολείουΝεοχωρίου  Κυρία Ευγενία Αλεξανδροπούλου   με γραπτή επιστολή που ακολουθεί, ευχαριστεί θερμά  τον συγχωρια...