Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Της πυροβόλησαν το σκύλο και δεν είχε 100 ευρώ για τη μήνυση!


Ένα εξωφρενικό περιστατικό περιγράφει μία κάτοικος του νομού Χανιών στην τοπική... «Νέα Τηλεόραση», όπου κάποιος της πυροβόλησε τον σκύλο και της το είπε κατάμουτρα, με την ίδια να μην έχει 100 ευρώ για να του υποβάλλει μήνυση!

«Άνοιξα την πόρτα και άφησα το σκυλί μου να κάνει τη συνηθισμένη βόλτα του, όταν αυτό γύρισε σπίτι αιμόφυρτο» δήλωσε η ιδιοκτήτρια ενός μικρού σκυλιού, ράτσας γκριφόν.



Το σκυλάκι έφερε σκάγια στο μπροστινό άκρο, τη λεκάνη και το στήθος, με το τελευταίο τραύμα να είναι και το πλέον επικίνδυνο -καθώς όπως ενημέρωσε αργότερα ο θεράποντας κτηνίατρος- μπορεί να προσβάλλει θανάσιμα τον πνεύμονα του σκύλου.







Κι αν τα περιστατικά κακοποίησης ζώων δεν είναι -δυστυχώς- σπάνιο φαινόμενο, δεν είναι και πολύ σύνηθες ο δράστης να πηγαίνει στον ιδιοκτήτη και να του λέει με μίσος ότι αυτός βασάνισε το ζώο του.


«Ήρθε ένας άνθρωπος και μου είπε “εγώ σου πυροβόλησα το σκύλο σου, γιατί μου έπνιξε το πρόβατό μου”. Ας ερχόταν να μου πει τι συνέβη να του πληρώσω τη ζημιά» κατήγγειλε η ιδιοκτήτρια του άτυχου ζώου, η οποία κατέφυγε στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής για να υποβάλλει μήνυση, χωρίς ωστόσο να τα καταφέρει. Ο λόγος; «Μου ζήτησαν 100 ευρώ και δεν είχα να πληρώσω»!



Και έτσι ένας πολίτης δε μπορούσε να διεκδικήσει το δίκιο του απέναντι σε κάποιον άλλο συμπολίτη του που πήρε το νόμο στα χέρια του…



Ευτυχώς, ο Φιλοζωικός Σύλλογος Χανίων, «Η Προστασία των Ζώων», ενημερώθηκε και -αφού καταδίκασε το περιστατικό- βοήθησε την ιδιοκτήτρια του ζώου να υποβάλλει τελικά μήνυση…



Μόνο που -πλέον- είχε παρέλθει το αυτόφωρο για τον θρασύτατο δράστη...


neamadata.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...