Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Άντιτς και... επίσημα

Θα ενσωματωθεί τις επόμενες ημέρες στην αποστολή της ομάδας

Ο Πέρο Άντιτς είναι κι επίσημα παίκτης του Ολυμπιακού. Ο 29χρονος Σκοπιανός πάουερ φόργουορντ/σέντερ (2,09μ.) έρχεται για να ενισχύσει τη φροντ λάιν των «ερυθρόλευκων», αλλά πιθανώς να μην είναι η τελευταία τους προσθήκη, αφού είναι ανοικτό το ενδεχόμενο απόκτησης ενός ακόμη παίκτη. Λεπτομέρειες για τη συνεργασία δεν έγιναν γνωστές, αλλά πληροφορίες ανέφεραν πως πρόκειται για συμβόλαιο για 1+1 χρόνια με ετήσιες αποδοχές 400.000 ευρώ για τον παίκτη.

«Αυτή είναι η καλύτερη χρονιά της καριέρας μου. Αρχικά κερδίσαμε το κύπελλο στη Ρωσία, μετά ήρθε η πορεία με την Εθνική στο Ευρωμπάσκετ και τώρα η μετεγγραφή στον Ολυμπιακό. Αυτό είναι και το κερασάκι στην τούρτα», δήλωσε στην ιστοσελίδα του συλλόγου και πρόσθεσε: «Είχα προσφορές από Ιταλία, Ισπανία και Τουρκία, αλλά όταν ήρθε η πρόταση του Ολυμπιακού και μίλησα με τον κόουτς Ίβκοβιτς όλα είχαν τελειώσει. Είναι τιμή μου να είμαι μέλος του Ολυμπιακού και να παίξω με τον κόουτς Ίβκοβιτς. Αν και είμαι 29 έχω να μάθω πολλά απ’ αυτόν».

«Σ’ όλη μου την καριέρα παίζω με ερυθρόλευκα, εκτός από τα χρόνια της ΑΕΚ, οπότε θα μου είναι πιο εύκολο», πρόσθεσε χαριτολογώντας, ενώ μίλησε και για τους παίκτες που γνωρίζει από τη νέα του ομάδα. «Τα περισσότερα παιδιά τα ξέρω καλά. Με τον Βασίλη… μεγαλώσαμε μαζί. Τον Λάζαρο, τον Γλυνιαδάκη και τον Πελεκάνο τους ξέρω πολύ καλά. Ξέρω τον Κέσελι και τον Γκετσεβίτσιους. Μόνο για τους Αμερικάνους δεν έχω γνώμη. Ο κόουτς μου είπε τι ομάδα θέλει να δημιουργήσει και θα είναι τιμή μου να είμαι μέρος της».

Ο Άντιτς επιστρέφει στο ελληνικό πρωτάθλημα ύστερα από έξι χρόνια: «Ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός είναι πάντα στην κορυφή της Ευρώπης και όλοι τους παρακολουθούν. Πέρσι είδα τον ΠΑΟΚ λόγω του φίλου μου του Γκετσέφσκι. Πιστεύω ότι παρά τα οικονομικά προβλήματα που υπάρχουν στην Ελλάδα αλλά πλέον και σ’ όλο τον κόσμο , το ελληνικό πρωτάθλημα παραμένει ανάμεσα στα τρία καλύτερα της Ευρώπης».

Ο Άντιτς θα ενσωματωθεί τις επόμενες ημέρες στην αποστολή της ομάδας. Ο άλλοτε άσος της ΑΕΚ εντυπωσίασε με τις εμφανίσεις του στο Ευρωμπάσκετ. Σε 11 ματς και 34,8 λεπτά συμμετοχής ανά αγώνα είχε 11,6 πόντους, 8,5 ριμπάουντ, 1,9 ασίστ και 1 κλέψιμο κατά μέσο όρο.

Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...