Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Με 2.000 ευρώ.....αποκτάς αναπηρική σύνταξη

 

undefined

Στη Σαλαμίνα δρα κύκλωμα που επί πληρωμή βγάζει αναπηρικές συντάξεις. Το newsbomb.gr βρέθηκε στη Σαλαμίνα και συνάντησε άνθρωπο, ο οποίος καταγγέλλει ότι του πρότεινε το κύκλωμα χρήματα για να του βγάλουν αναπηρική σύνταξη.

 Μας αποκάλυψε επίσης ότι ήδη 25 με 30 άτομα λαμβάνουν σύνταξη αναπηρίας, αφού έχουν δώσει στους επιτήδειους 2000 ευρώ.
« Μου πρότειναν κι εμένα να δώσω χρήματα για να πάρω σε χρόνο ρεκόρ σύνταξη μαϊμού, αλλά εγώ δεν δέχτηκα. Φυσικά και δεν θα περνούσα από την ειδική επιτροπή και όλα θα γινόντουσαν μόνο με τα 1.200 ευρώ που μου πρότειναν. Μπορεί εγώ να μην δέχτηκα αυτήν την παρανομία αλλά ξέρω τουλάχιστον 25 με 30 άτομα που έχουν πληρώσει και παίρνουν αναπηρική σύνταξη με αυτόν τον τρόπο».
Ταρίφα 2000 ευρώ
Τι χρειάζεται για να βγάλεις αναπηρική σύνταξη; Tα στοιχεία σου στο κύκλωμα αυτό, 2000 ευρώ και σ' ένα μήνα η σύνταξη έρχεται σπίτι σου. Τόσο απλά, χωρίς κόπο και χωρίς να χρειάζεται να περνάς από ειδικές επιτροπές.
Το θέμα που προκύπτει είναι τι έχει κάνει όλα αυτά τα χρόνια το Υπουργείο Υγείας και Πρόνοιας και γιατί δεν έχει γίνει έλεγχος ΠΟΤΕ, ποιοι δικαιούνται και ποιοι όχι να λαμβάνουν αναπηρική σύνταξη.
Εμείς δίνουμε την τροφή για έρευνα τα υπόλοιπα ας τα αναλάβουν οι υπεύθυνοι!
newsbomb

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...