Χτύπησαν «πισώπλατα» 80χρονο…



Από καθαρό θαύμα γλίτωσε το απόγευμα της Τρίτης ένας 80χρονος στο Βρανά Βαρθολομιού, όταν δέχτηκε πισώπλατα τρία χτυπήματα στο κεφάλι με ένα ξύλο. 

Το περιστατικό σημειώθηκε στις 6 περίπου, όταν ο κ. Γιώργος Λυμπέρης πήγε στο στάβλο του για να μαζέψει τα κοτόπουλά του και να κλείσει τις πόρτες. Την στιγμή όμως που έκλεινε την πόρτα, δέχτηκε τρία χτυπήματα στο κεφάλι.

Ο ηλικιωμένος, με τις δυνάμεις που του είχαν απομείνει, άρχισε να καλεί σε βοήθεια.

Για καλή του τύχη, ο κουμπάρος του άκουσε τις φωνές του, τη στιγμή που και ο γιός του κατευθύνονταν προς το στάβλο. Ο 80χρονος διακομίστηκε στο Κέντρο Υγείας Γαστούνης και από εκεί στο Νοσοκομείο του Πύργου, χωρίς ευτυχώς να διατρέχει κίνδυνο η ζωή του.

«Άκουσα μια ξέπνοη φωνή…» 

Ήταν περίπου 6:30 το απόγευμα όταν επέστρεψε στο σπίτι του ο κ. Νίκος Βλαστάρης. Κατέβηκε από το αυτοκίνητό του και μπήκε στο σπίτι του. Από το ανοιχτό όμως παράθυρο, του φάνηκε ότι άκουσε κάτι… «Άκουσα τα σκυλιά του κουμπάρου μου να γαβγίζουν» είπε ο κ. Βλαστάρης στην εφ. «Πατρίς» και συνέχισε: «Έστρεψα προς τα εκεί την προσοχή μου, όταν μου φάνηκε ότι άκουσα μια ξέπνοη φωνή να καλεί σε βοήθεια.

Βγήκα από το σπίτι αλλά δεν καταλάβαινα από πού ερχόταν. Κατευθύνθηκα προς τον στάβλο, επειδή σκέφτηκα μην έπαθε τίποτα ο Γιώργος, καθώς είναι μεγάλος άνθρωπος».

Συνεχίζοντας την διήγησή του ο κ. Βλαστάρης είπε: «Έφτασα έξω από τον στάβλο και τον βρήκα πλημμυρισμένο στο αίμα, να κάθεται στο σκαλοπάτι. Μου είπε ότι του επιτέθηκαν και τον χτύπησαν από πίσω με ένα ξύλο την ώρα που έκλεινε τα κοτόπουλα του. Όμως από το χτύπημα τα είχε ακόμα χαμένα. Τον σήκωσα, τον έβαλα στο αυτοκίνητό του και τον πήγα στο Κέντρο Υγεία Γαστούνης, ενώ από εκεί τον πήραν μετά για το Νοσοκομείο του Πύργου».
«Θα μπορούσε να είχε πεθάνει»
«Ήρθα και εγώ εδώ λίγα μόλις λεπτά μετά την επίθεση» είπε στην εφ. «Πατρίς» ο κ. Χρήστος Λυμπέρης, γιός του άτυχου 80χρονου και συνέχισε: «Ευτυχώς βρεθήκαμε εδώ αμέσως μετά το χτύπημα γιατί αν αργούσαμε καμία ώρα, τότε ίσως και να είχε πεθάνει από την αιμορραγία. Του έχω δώσει κινητό και πάντα έχω το νου μου όταν αργεί να γυρίσει, να έρχομαι να τον βρίσκω εδώ.
Όμως μετά τα χτυπήματα δεν ήταν καν σε θέση να μας αναγνωρίσει, πόσο μάλλον να με πάρει τηλέφωνο. Έμεινα χθες στο Νοσοκομείο μέχρι τις 3 τα ξημερώματα και το πρωί μας είπαν οι γιατροί ότι δεν διατρέχει κίνδυνο η ζωή του».

Αναφερόμενος στα αίτια της επίθεσης, ο κ. Χρήστος Λυμπέρης είπε στην εφ. «Πατρίς»: «Από την τσέπη του πατέρα μου έλειπαν 45 ευρώ που είχε μαζί του. Αλλά πιστεύω ότι αυτοί που τον χτύπησαν, είχαν έρθει εδώ για να κλέψουν τα κοτόπουλα. Όταν είδαν τον πατέρα μου θα κρύφτηκαν και γι’ αυτό τον χτύπησαν και πισώπλατα όταν εκείνος γύρισε να κλείσει τα πουλιά». «Έχουμε σοβαρό πρόβλημα» 

Ο γιος του κ. Λυμπέρη «φωτογράφισε» στις Αστυνομικές δυνάμεις της περιοχής τα πρόσωπα που θεωρεί «ύποπτα» για την επίθεση στον πατέρα του.

Μιλώντας στην εφ. «Πατρίς» ο κ. Χρήστος Λυμπέρης ανέφερε χαρακτηριστικά: «Δεν βάζω το χέρι μου στο Ευαγγέλιο για το ποιος μπορεί να χτύπησε τον πατέρα μου, είπα όμως στην Αστυνομία κάποια πρόσωπα που υποπτεύομαι.

Προχθές περνάγανε πάνω – κάτω από εδώ δύο αλλοδαποί με ένα αυτοκίνητο και μου είπε μια γειτόνισσα ότι οι ίδιοι, τις είχαν κλέψει πριν μερικές μέρες τα κοτόπουλά της. Έχουμε σοβαρό πρόβλημα με τους αλλοδαπούς. Ότι είδους παρανομία υπάρχει, την κάνουν και εμείς φοβόμαστε να ξεμυτίσουμε από τα σπίτια μας».

Στο ίδιο θέμα αναφέρθηκε και ο κ. Νίκος Βλαστάρης ο οποίος τόνισε: «Κάθε βράδυ οι αλλοδαποί μαζεύονται έξω από το σπίτι μου και δεν ξέρω καν τι κάνουν και τι δοσοληψίες έχουν μεταξύ τους. Τι να κάνουμε; Να φύγουμε εμείς από τα σπίτια και τις περιουσίες μας και να τα δώσουμε σε αυτούς; Κάτι πρέπει να γίνει επιτέλους».
Στάθης Πουλιάσης (Stathispatris@Yahoo.com)
Πηγή..ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΤΡΙΣ ΠΥΡΓΟΥ ΗΛΕΙΑΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ