Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Βόμβα από Βγενόπουλο!

Δε θέλει να έχει πλέον καμία ανάμιξη με τα διοικητικά του Παναθηναϊκού

Ο Ανδρέας Βγενόπουλος έριξε μεγαλύτερη βόμβα από τον Νικόλα Πατέρα καθώς ο Mr MIG με ανακοίνωση του τονίζει πως δεν προτίθεται να αυξήσει το μετοχικό μου ποσοστό και δεν θέλει να έχει ενεργό συμμετοχή στα δρώμενα του Παναθηναϊκού.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Βγενόπουλου:

«Δεν προτίθεμαι να αυξήσω το μετοχικό μου ποσοστό στην ΠΑΕ ούτε να έχω οποιαδήποτε ενεργό συμμετοχή στα δρώμενα του Παναθηναϊκού και του ελληνικού ποδοσφαίρου.

Δεν σκοπεύω να δώσω καμία εξήγηση για την απόφασή μου αυτή. Αυτό το δικαίωμα το έχω “πληρώσει” με 20 εκατ. ευρώ πριν δύο χρόνια, με 1,8 εκατ. ευρώ πριν δύο μήνες και με τόνους λάσπης και κακίας που δέχθηκα και δέχομαι από “Παναθηναϊκούς” διαφόρων επιπέδων. Το σκηνικό για “ενότητα” και “συσπείρωση” που ξαναστήθηκε δεν με αφορά πλέον».

Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΨΥΧΟΓΙΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ: Πρόεδρος πολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΥΡΙΑΚΗ (των Βαϊων ) 28-4-2024

 Κατόπιν εντολής της πρόεδρου του ΔΣ του πολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου Κα Χρυσούλα Ψυχογιού  γίνεται η εξής ανάρτηση στο site του χωριού μ...