ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ BLOG ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ ιστότοπός μας έχει ενημερωτικό χαρακτήρα.Σε αυτόν δημοσιεύουμε ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο ειδήσεις χαρούμενες και λυπηρές που αφορούν το χωριό μας, ρεπορτάζ και δελτία τύπου που δεχόμαστε, χωρίς όμως να φέρουμε την ευθύνη για αυτά καθώς δεν προέρχονται από δική μας έρευνα που δεν είναι δημοσιογραφική αλλά από τον κόπο και την δημοσιογραφία σωστών και εμπείρων δημοσιογράφων κυρίως της Ηλείας .Σε όλα τα παραπάνω υπάρχει πάντα ενεργός σύνδεσμος (αν πρόκειται για αναδημοσίευση) που παραπέμπει στην πρωτότυπη δημοσίευση.Εάν κάποιος θεωρεί ότι θίγεται ή προσβάλεται ή {{ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΤΑΙ }}από το περιεχόμενο κάποιων άρθρων μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail neohorikillinis@gmail.com για να μας εκθέσει τις αντιρρήσεις του.Την κύρια και αποκλειστική ευθύνη για τις αναδημοσιεύσεις την έχουν οι πηγές αυτών και σε αυτούς μπορείτε να απευθυνθείτε. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Τα σχόλια που δημοσιεύονται από κάτω εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η ιστοσελίδα "neohorikillinis.blogspot.com" δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.

Κυριακή, 28 Νοεμβρίου 2010

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ

Μείωση του προσωπικού, εξορθολογισμός των υπερωριών, περικοπές δρομολογίων, αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων και των κομίστρων μεταφοράς και εμπορευμάτων, αποτελούν τις βασικές κατευθύνσεις του σχεδίου αναδιάρθρωσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία...

το επόμενο διάστημα θα πρέπει να έχει κερδοφορία.Η μισθολογική δαπάνη αναμένεται να συρρικνωθεί από 116,7 εκατομμύρια που ήταν το 2009 σε μόλις 47,5 εκατομμύρια ευρώ το 2013. Την ίδια στιγμή οι περικοπές συγκεκριμένων ζημιογόνων δρομολογίων που το 2009 γέννησαν λειτουργικές ζημίες ύψους 50,5 εκατομμυρίων ευρώ σε περίπτωση που λειτουργούσαν θα γεννούσαν ζημίες 34,123 εκατομμύρια ευρώ.Σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η εταιρία θα αποκτήσει μεικτά κέρδη από το 2011 ύψους 26 εκατομμυρίων ευρώ τα οποία έως το τέλος του 2013 θα διαμορφωθούν στα 33,7 εκατομμύρια.

fimotro 

Δεν υπάρχουν σχόλια: