Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

ΜΥΝΗΜΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ...

Στην ουρά του ΙΚΑ για τις εξετάσεις
Αγαπητέ ,φίλε και συνχωριανέ ...
΄οποιος/α/οι  και αν είστε να είστε πάντα καλά και σας ευχαριστούμε που κάνετε μια νέα αρχή για το δύσμοιρο χωριό μας  .
Διάβασα το άρθρο που γράψατε <<ούτε ράμματα δεν υπάρχουν στα νοσοκομεία >>και θα ήθελα να σας πω τι συνέβει και σε μένα την Πέμπτη 25/11 .

Εργαζόμουν στην Πέτρου Ράλλη και από δικό μου λάθος  και χειρισμό εργαλείου χτύπησα στο πρόσωπο με αποτέλεσμα  να χτυπήσω στο σαγόνι και και στα δόντια ξεκολώντας 2 θήκες των δοντιών μου ..... πήγα στο πλησιέστερο νοσοκομείο και περίμενα με τα αίματα να τρέχουν και στο σαγόνι και από τα δόντια  ακριβώς 55' .
Αγανάκτησα!!!!!
Έβαλα ως συνήθης Έλλην τις φωνές και ήρθε μια νοσοκόμα εκεί που καθόμουν έξω με με τους άλλους ασθενείς  και με ρώτησε με υφάκι ...ΓΙΑΤΙ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΕ ΜΟΥ?
Της απαντώ: θέλω να πάω στο super idol και δοκιμάζω την φωνή μου !!!
Η απάντησή της ...ΜΜΜΜΜΜΜ   κρυάδες!!!! Άντε σταμάτα να φωνάζεις και περίμενε την σειρά σου .
Μπουκάρω και εγώ μέσα και ποιός με άκουσε και δεν με φοβήθηκε ....
Εν τέλει αφού μου καθάρισε το πρόσωπο  με (μονο μια γάζα και ελαχιστο οινόπνευμα γιατί δεν είχαν αρκετές οπως μου είπε) είδε τα ξεκολλημένα δόντια και της είπα να πάω στο οδοντιατρικό να μου τα κολλήσουν .μου λέει  <<πήγαινε και η Παναγιά μαζί σου >>
Πήγα και ήταν μια κοπέλια νέα και αφού της εξήγησα  μου απαντά...
<<δεν μας έχουν εγκρίνει το κονδύλι για την κόλλα ακόμα και δεν έχουμε κόλλα .
Ελάτε την παραπανω εβδομάδα αφού πάρετε ένα τηλ πρώτα .....
ΕΦΥΓΑ  ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΗΤΑΝ <<Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ>>
Τα συμπεράσματα δικά σας !!!

ΑΝΤΩΝΗΣ Κ.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...