Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Συγκλονίζει η μαρτυρία της 12χρονης

Σοκ προκαλεί η κατάθεση του κοριτσιού που έπεσε θύμα κακοποίησης από ηλικιωμένο άντρα, υπό τις «ευλογίες» της μητέρας και της αδελφής της!


Ο 66χρονος οδηγήθηκε σήμερα ενώπιον των εισαγγελικών αρχών Ηρακλείου προκειμένου να απολογηθεί για το αδίκημα της ασέλγειας ενώ αναμένεται να εξηγήσει τους λόγους που εξέδιδε στη πορνεία την ανήλικη κόρη της η 46χρονη «μητέρα» από τη Βουλγαρία.

Ο «κυρ-Νίκος» όπως αποκαλούσε η 12χρονη Galia τον αρρωστημένο ηλικιωμένο, είναι άτομο υπεράνω υποψίας, παντρεμένος δυο φορές με παιδιά και εγγόνια, ενώ αντιμετωπίζει σοβαρότατα προβλήματα υγείας.

Ο ίδιος αντέκρουσε τις κατηγορίες ισχυριζόμενος πως δεν είχε ανάγκη να πειράξει το παιδί, μιας και συνευρίσκεται ερωτικά με διάφορες γυναίκες. Μια εξ αυτών είναι και η 23χρονη μεγαλύτερη κόρη της 46χρονης, η οποία κατηγορείται και εκείνη για συνέργεια στη μαστροπεία, και μια ξαδέλφη της.

Η κατάθεση ωστόσο της ανήλικης ενώπιον της παιδοψυχολόγου, καταρρίπτει τους ισχυρισμούς του.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στους αστυνομικούς της Ασφάλειας, ο «κυρ-Νίκος» την οδήγησε σε ένα χωράφι.

«Μου είπε να κάνουμε σεξ και τότε εγώ του είπα ότι δεν ξέρω τι θα πει αυτό και για να μου εξηγήσει, μου έδειξε με τα δάκτυλα των χεριών του. Εγώ του είπα ότι δεν θέλω να κάνουμε σεξ. Μου είπε να κατεβάσω το παντελόνι και το εσώρουχο μου αλλά αρνήθηκα.

Μετά μου είπε να με φιλήσει στο στόμα αλλά του είπα όχι. Με φίλησε στο μάγουλο, με χάιδεψε στο στήθος και με αγκάλιασε», περιγράφει η 12χρονη για μία από τις συναντήσεις της με τον ηλικιωμένο.

Για την επίμαχη νύχτα των συλλήψεων, ανέφερε: «Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και μου είπε να πάμε να μου αγοράσει πράγματα. Πήγαμε σε ένα σούπερ-μάρκετ και μου αγόρασε τσιγάρα, σπόρια, βότκα. Μετά με έφερε στο πάρκινγκ του νοσοκομείου.

Μου είπε να κατεβάσω το παντελόνι μου αλλά εγώ του είπα ότι κρυώνω. Τότε έσκυψε να με φιλήσει στο στόμα αλλά εγώ γύρισα το κεφάλι μου». Εκείνη τη στιγμή, άντρες της ασφάλειας πραγματοποίησαν έφοδο.

Σύμφωνα με μαρτυρίες αστυνομικών, κατά τη διάρκεια της σύλληψής του ο σεμνός οικογενειάρχης-όπως τον περιγράφουν οι γείτονές του-, έδειχνε ντροπιασμένος κάνοντάς τους νόημα «θα σας τα πω όλα» χτυπώντας το πρόσωπό του.

Υπενθυμίζεται ότι η σύλληψη του ηλικιωμένου σάτυρου, έγινε από τους άντρες της υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ηρακλείου σε απομονωμένο και σκοτεινό σημείο της περιοχής του Ηρακλείου. Εκεί όπου είχε επιλέξει να σταθμεύσει το αυτοκίνητό του με συνεπιβάτη την 12χρονη προκειμένου να προβεί σε ασελγείς πράξεις μαζί της.

Από την προανάκριση προέκυψε ότι η 46χρονη επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον 66χρονο και έπειτα από προκαθορισμένο ραντεβού, παρέδωσε η ίδια την κόρη της στον ηλικιωμένο έναντι του ποσού των 40 ευρώ.
Ακολούθως εκείνος παρέδιδε την ανήλικη στο σπίτι της και στη μητέρα της.
cretalive.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...