Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Θεανώ: "Όταν σου ανακοινώνουν ότι έχεις καρκίνο"

Θεανώ: "Όταν σου ανακοινώνουν ότι έχεις καρκίνο"

Η νεαρή τραγουδίστρια έκανε μια δήλωση που συγκλόνισε, όταν αποκάλυψε πως μια ημέρα εισήχθη στο νοσοκομείο, έπειτα από μια κρίση επιληψίας και οι γιατροί της ανακοίνωσαν ότι πάσχει από καρκίνο στο συκώτι.


«Τον περασμένο Δεκέμβρη έπαθα κρίση, πήγα στο νοσοκομείο και οι γιατροί διέγνωσαν κακοήθη όγκο στο συκώτι... Τότε ξεκίνησε ο εφιάλτης... Μπήκα στο χειρουργείο, άρχισαν πολύμηνες χημειοθεραπείες με πολλές παρενέργειες και πρόσφατα πήρα αρνητικά αποτελέσματα, κάτι που σημαίνει ότι είμαι πλέον καλά», αποκαλύπτει η ίδια και συνεχίζει: « Όλα αυτά μέχρι και πριν από ένα μήνα. Πάντα όμως ήμουν αισιόδοξη και από αυτή την περιπέτεια βγήκα πιο δυνατή! Πέρασα πολύ δύσκολες στιγμές. Δεν μπορούσα να βγαίνω από το σπίτι, έπαθα πνευμονία, δεν μπορούσα να είμαι με πολύ κόσμο», τόνισε στη εφημερίδα «Espresso».
Υπήρχε όμως κάποια στιγμή που φοβήθηκε για τη ζωή της;

«Όταν σου ανακοινώνουν ότι έχεις καρκίνο δεν μπορείς να σκεφτείς θετικά. Άλλωστε πονούσε όλο μου το σώμα, τα κόκκαλά μου, δεν μπορούσα να αναπνεύσω σωστά, δεν είχα όρεξη να φάω, ταλαιπωρήθηκα από πυρετό, δεν μπορούσα να περπατήσω, έχανα μαλλιά».
madata

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...